شناسهٔ خبر: 67647064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار لرستان:

هیچ واحد تولیدی در دولت سیزدهم در بروجرد تعطیل نشده است

زهره گودرزی

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: هیچ واحد تولیدی در دولت سیزدهم در بروجرد تعطیل نشده است.

صاحب‌خبر -

مسلم مرادی امروز (۲۳تیرماه) در جلسه بررسی وضعیت شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه شهرستان بروجرد اظهار کرد: برخی از صنعتگران شهرستان با مشکلاتی روبرو هستند که در این راستا اقداماتی انجام شده تا مشکلات آنها کاهش یابد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم هیچ کارخانه تولیدی تعطیل نشده است، افزود: قرارگاه رفع موانع تولید در شهرستان تشکیل شده و تاکنون ۸۶ کارخانه رفع موانع شده که بخش زیادی از مشکلات بررسی و موانع آنها رفع شده است.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: شهرستان بروجرد با جمعیت حدود ۴۰۰ هزار نفر دارای ۶۰۰ صنایع کوچک و بزرگی است که محصولات آنها به کشورهای دیگر صادر می‌شود و امید می‌رود مشکلات آنها رفع شود.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، گفت: امید می‌رود که این جلسات باعث گره‌گشایی تولیدکنندگان شود چون زحمت اصلی به عهده آنان است و در خط مقدم قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان زندگی و وقت خود را در راستای تولید گذاشته‌اند.

این جلسه با حضور فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ابوطالب شفقت استاندار لرستان، سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرزاد محمدی مدیرعامل شرکت‌های صنعتی لرستان، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس و جمعی از مسئولان استان در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما