شناسهٔ خبر: 67649751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی:

بارش باران ادامه دارد/ ثبت ۱۶ میلیمتر بارندگی در مشهد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های تابستانی که از روز گذشته در مناطق شمالی این استان آغاز شده است، بیش از ۱۶ میلیمتر در مشهد ثبت شد و این بارش‌ها همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، زهرا آهنگرزاده در گفتگویی با بیان اینکه بارش‌های تابستانی که از روز گذشته در مناطق شمالی این استان آغاز شده است، بیش از ۱۶ میلیمتر در مشهد ثبت شد و این بارش‌ها همچنان ادامه دارد، اظهارکرد: در این مدت چهار شهرستان خراسان رضوی شامل قوچان، مشهد، درگز و کلات بیشترین بارش را داشته اند، در شهرستان قوچان ۱۷ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

وی بیان کرد: تداوم بارش ها بیشتر در مناطق شمالی خراسان رضوی ادامه دارد که البته حجم آنها نسبت به روز گذشته کمتر خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: تعدیل دما که از اواخر هفته گذشته در استان آغاز شد تا روزهای میانی هفته جاری در استان ماندگار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: فریمان با کمینه دمای ۱۴ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۸ درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان در شبانه روز گذشته بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۹ تا ۳۴ درجه را به ثبت رسانده است.

آهنگرزاده اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۷ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۲۱ تا ۳۱ درجه در نوسان خواهد بود.

46

نظر شما