شناسهٔ خبر: 67627564 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: درست است که تیلور رقیب اصلی حسن یزدانی در المپیک نیست، اما کشتی‌گیر‌های خوبی در آنجا هستند.

کاوه: حسن یزدانی یکی از امیدهای کشتی در المپیک است

کاوه: حسن یزدانی یکی از امیدهای کشتی در المپیک است

صاحب‌خبر -

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد  در نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک با ورزشکاران اعزامی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: برای اولین بار بود که این مراسم برگزار می‌شد و خیلی هم خوب بود. فکر می‌کنم جای این مراسم در ورزش کم است و جا دارد از مسئولان برگزارکننده و وزیر ورزش به عنوان عضو کوچکی از خانواده کشتی تشکر کنم.

اوافزود: خدا را شکر همکاری خوبی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی بوده و حمایت خود را در پشتیبانی و تدارکاتی انجام داده‌اند و ممنون آنها هستیم. امیدواریم روی تشک بهترین‌ها را رقم بزنیم.

کاوه درباره  پیش‌بینی‌اش از نتایج کشتی آزاد در المپیک افزود: پیش‌بینی خیلی سخت است. رقبای دنیا می‌آیند برای اینکه خود را در المپیک خوب نشان دهند و کار خیلی سخت است.

او گفت: ما اردو‌های خوبی داشتیم. بحث پشتیبانی بوده که در همه بخش‌های تدارکات و اعزام شرایط خوبی داشتیم. تمام شرایط خواسته‌شده برای ورزشکاران مهیا بوده است. امیدواریم بهترین عملکرد را داشتیم باشیم.

سرمربی کشتی آزاد  درباره  وضعیت حسن یزدانی گفت: خدا را شکر  حسن یزدانی به شرایط خوب رسیده و یکی از امید‌های ما در المپیک است.

کاوه در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی نشان طلا از یزدانی دارد، گفت: کار سخت است. درست است که تیلور رقیب اصلی او نیست، اما کشتی‌گیر‌های خوبی در المپیک هستند.

او درباره غیبت روس‌ها و تاثیرش روی نتایج کاروان ایران گفت: کشتی در غیبت روس‌ها کم رونق می‌شود. کشتی‌گیران روس مدعی هستند و نبودشان کیفیت را پایین می‌آورد. ورزشکاارن  ما خوب کار می‌کنند. تمام شرایط را در نظر می‌گیریم که در تشک خوب کار کنند.

نظر شما