شناسهٔ خبر: 67611705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

اعلام زمان آغاز عملیات اجرایی طرح های آب و برق رسانی به مجتمع بندری نگین

صاحب‌خبر -

عملیات اجرایی طرح های آب و برق رسانی به مجتمع بندری نگین در نیمه دوم امسال عملیاتی می شود.

اعلام زمان آغاز عملیات اجرایی طرح های آب و برق رسانی به مجتمع بندری نگین
تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی طرح های آب و برق رسانی به مجتمع بندری نگین در نیمه دوم امسال عملیاتی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد شکیبی نسب در نشست با ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر اظهار کرد: با نگاه مثبت سازمان بنادر و دریانوردی در سال گذشته چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح های برق رسانی مجتمع بندری نگین اختصاص یافته و مجوز اجرا طرح آبرسانی نیز امسال صادر شده است.

شکیبی نسب بیان کرد: یکی از اقدام های مهم انجام شده در چند مدت اخیر استقرار نمایندگی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر در مجتمع بندری نگین است که سبب تسهیل امور شده است.

وی تصریح کرد: اقدام های زیرساختی در مجتمع بندری نگین به نحو مطلوبی در حال اجرا است و جاده دسترسی این مجتمع در نیمه دوم امسال بهره برداری می رسد.

شکیبی نسب ادامه داد: اداره کل بنادر و دریانوردی و ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر رسالتی مشترک برای خدمت رسانی به فعالان اقتصادی دارند که تعامل و هم اندیشی به موفقیت بیشتر در این حوزه منجر می شود.

ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر نیز گفت: این مجموعه در جهت پیشبرد فعالیت بخش خصوصی و بویژه تجار و بازرگانان آماده هرگونه همکاری با اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است.

علی سلیمانی افزود: تعامل بین دستگاهی و برگزاری مستمر نشست های هم اندیشی بدون تردید فرصتی ارزشمند برای گره گشایی از مسائل و مشکلات بخش خصوصی است.

وی اظهار کرد: در خصوص مجتمع بندری نگین به عنوان ظرفیتی جدید برای توسعه فعالیت های بندری در بوشهر نیز تلاش می شود به روند رونق این مجتمع بندری کمک شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما