شناسهٔ خبر: 67614362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

برای اولین بار در کشور صورت می‌گیرد

پیاده‌سازی فرآیند واگذاری ملک در سامانه مبادلات املاک شهرداری مشهد

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: برای اولین بار در کشور، سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد اقدام به پیاده‌سازی فرایند درخواست خرید متقاضی و تخصیص ملک جهت فروش در سامانه تالار مبادلات املاک کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، قاسم زوکی‌نژاد اظهار کرد: برای اولین بار در کشور، سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد اقدام به پیاده‌سازی فرایند درخواست خرید متقاضی و تخصیص ملک جهت فروش در سامانه تالار مبادلات املاک کرده است تا شهروندان بتوانند ملک مدنظر خود را جهت خرید نقدی یا به صورت معوض ملک در مسیر پروژه‌های شهری انتخاب کنند.

وی افزود: پیمانکاران شهرداری نیز امکان استفاده از این املاک مزایده‌ای جهت تهاتر با مطالبات خود را خواهند داشت که فرصت ویژه‌ای برای وصول مطالبات آنان خواهد بود. با فراهم‌شدن امکان خرید ملک از طریق این سامانه، ضمن متمرکزشدن درخواست‌ها و جلوگیری از ثبت درخواست‌های تکراری روی یک ملک، شاهد تسریع در روند پاسخگویی و افزایش رضایتمندی شهروندان خواهیم بود.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد درنهایت گفت: سامانه تالار مبادلات املاک و مستغلات شهرداری مشهد به آدرس https://tamam.mashhad.ir آخرین املاک مازاد و مزایده‌ای شهرداری را معرفی می‌کند و امکان درخواست آن را مهیا می‌سازد.

نظر شما