شناسهٔ خبر: 67616205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار گیلان: هیچ پروژه نیمه تمامی در دولت سیزدهم افتتاح نشد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: در دولت کنونی همه طرح ها باید کامل شده تا افتتاح شوند و هیچ پروژه نیمه تمامی افتتاح نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فومن اظهار کرد: برخی از پروژه ها همانند کتابخانه ملی، تالار مرکزی رشت و برخی دیگر از طرح ها افتتاح شده بود اما نیمه تمام بود و هزینه زیادی برای اتمام این پروژه ها در دولت کنونی انجام شد.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: از سوی دیگر کلنگ احداث هیچ پروژه جدیدی را به زمین نزدیم زیرا هدف ما افتتاح پروژه های نیمه تمام بود تا همه این پروژه ها تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

وی ادامه داد: خوشبختانه اخلاص در عمل و خستگی ناپذیری در همه مسئولان اجرایی کشور محسوس و مشهود است تا آنچه را که به مردم وعده و قول داده بودیم را به سرانجام برسانیم.

استاندار گیلان اضافه کرد: متاسفانه ما با حادثه ناگوار شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش مواجه شدیم؛ اما پس از شهادت شهید جمهور، کوچکترین خللی در کارهای اجرایی انجام نشد و با همه توان تلاش کردیم تا منویات رهبر معظم انقلاب انجام شود و مشکلی برای کشور به وجود نیاید.

وی بیان کرد: از سوی دیگر طی چهار ماه اخیر سه انتخابات برگزار کردیم که خوشبختانه حتی یک مورد اختلال در روند برگزاری انتخابات در گیلان ایجاد نشد که از این بابت از همه مسئولان تشکر می کنم و به طور حتم پیروز این انتخابات نیز مردم بودند.

نماینده عالی دولت در گیلان به عملکرد دولت سیزدهم در ابعاد گوناگون اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود افزایش میزان مصرف برق، خوشبختانه هیچ گونه خاموشی نداریم زیرا در بخش زیرساختها و افزایش تولید برق کار شد.

عباسی اظهار کرد: در بخش بهداشت و درمان نیز اقدامات ارزنده ای انجام شد که می توان به حذف دفترچه بیمه، ساماندهی بیمه ها و همچنین درمان رایگان کودکان زیر هفت سال اشاره کرد.

وی در خاتمه گفت: به هر حال اولویت مسئولان، نیاز و سلامت مردم بوده که در این بخش اقدامات خوبی انجام شده و بر اساس قول و وعده هایی که داده بودیم عمل کردیم و هم اینک نیز همه تکالیف در حال انجام است.

نظر شما