شناسهٔ خبر: 67559039 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسئول کمیته سلامت ستاد انتخاباتی پزشکیان:

انتخاب یک پزشک به ارتقای سلامت جامعه کمک شایانی خواهد کرد

تهران - ایرنا - مسئول کمیته سلامت ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان با اشاره به تجارب رئیس جمهور منتخب در سطوح مختلف مدیریتی نظام سلامت است، تاکید کرد: این انتخاب به ارتقای سلامت آحاد جامعه و همچنین جایگاه نظام سلامت کشورمان در سطح بین‌المللی کمک شایانی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در متن پیام سید رضا رئیس کرمی آمده است: بدون شک اقبال عمومی به نیروهای خدوم حوزه سلامت که ناشی از خدمات بی ‌دریغ و بی منت به مردم است، نقش اساسی در پیروزی دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب، محبوب، مردمی، متعهد، متخصص، متدین، صادق و جسور داشت.

وی در این پیام تاکید کرد: خرسندیم که بار دیگر برگ زرینی در فعالیت های خادمین سلامت در حوزه سلامت رقم خورد و در مدت کوتاهی پس از ایثار و فداکاری‌های فراوان و شبانه‌روزی مدافعان سلامت در دوران همه‌گیری کووید۱۹ و این بار در بالاترین سطح اجرایی کشور، این قشر ارزشمند تاریخ‌ساز شد.

مسئول کمیته سلامت ستاد انتخاباتی پزشکیان، از همه مردم ایران، رسانه های دیداری، شنیداری، خبرگزاری ها و رسانه های تخصصی حوزه سلامت، خدمتگزاران مردم در نظام سلامت به ویژه اعضای ستادهای سلامت استانی و کمیته ‌های کشوری سپاسگزاری کرد.

وی با یادآوری این نکته که حضور جامعه سلامت برای پیگیری مطالبات بحق جامعه سلامت کشور ضروری است، خاطر نشان کرد که این همکاری به شکل دیگری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، «مسعود پزشکیان»نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، متولد ۷ مهر ۱۳۳۳ شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی است. پزشکیان در دولت دوم «سید محمد خاتمی» وزیر بهداشت بود و در دوره‌های هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت مستمر به عنوان نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی حضور داشته است. او همچنین در مجلس دهم، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بود.

«مسعود پزشکیان» با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

نظر شما