شناسهٔ خبر: 67570424 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

چنگ زدن به نشانی‌های اشتباه برای تخریب شهرداری پایتخت؛ انتشار تصویر مترو شهری دیگر به‌جای تهران

مدیر روابط‌عمومی مترو تهران گفت: ساعت کاری مترو پایتخت ۴:۳۰ صبح است و هیچ‌گاه تابه حال در ایستگاه‌ها حتی یک دقیقه دیرتر باز نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهر، یک فعال رسانه‌ای با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود مدعی شده است که شهرداری تهران درب ایستگاه مترو شهید مفتح را در ساعت‌های کاری بسته است! این در حالی است که با بررسی همین تصویر ادعایی هم می‌توان به اکاذیب منتشرشده از جانب این فرد پی برد؛ چرا که تمام کسانی که از متروی تهران استفاده می‌کنند، می‌دانند که ایستگاه متروی شهید مفتح در خط ۱ واقع شده است! در حالی که در تصویر منتشر شده خط ۲ درکنار نام ایستگاه آمده که نشان می دهد این تصویر متعلق یه مترو تهران نیست.

چنگ زدن به نشانی‌های اشتباه برای تخریب شهرداری تهران/ ادعای بسته بودن ایستگاه شهید مفتح تکذیب شد

مدیر روابط‌عمومی متروی تهران نیز ادعای این فعال شبه رسانه‌ای را از اساس تکذیب می‌کند؛ وی به خبرنگار شهر می‌گوید: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارت از ۱۵ خرداد ماه ساعت فعالیت مترو نیز تغییر کرده است. درب همه ایستگاه‌های متروی تهران از ساعت ۴:۳۰ صبح باز می‌شود و هیچ‌گاه تاکنون درب ایستگاه‌ها حتی یک دقیقه دیرتر از زمان مقرر باز نشده است.

از سویی دیگر با توجه به اینکه ایستگاه شهید مفتح در خط یک مترو یکی از ایستگاه‌های پر مسافر است، قطعاً در صورت بسته بودن درب آن، انتظار می‌رفت تعداد زیادی از شهروندان آن هم در ساعت اولیه صبح، پشت درهای بسته ایستاده باشند و اگر نویسنده این مطلب، پیش از انتشار آن حتی نگاهی به تصاویر ایستگاه شهید مفتح تهران در مرورگرها می‌انداخت، می‌دید تصویری که او منتشر کرده هیچ شباهتی با ورودی‌های ایستگاه شهید مفتح تهران ندارد و متعلق به شهر دیگری است.

موضوع دیگری که مورد اهمیت است این است که او در شرایطی از مشکلات شخصی و بسته شدن مغازه نامبرده که شهردار تهران چند ساعت پس از پایان رأی‌گیری در مرحله اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری یعنی درست ساعت ۵ صبح به بازدید از پروژه‌های عمرانی پایتخت پرداخت و این مهم یک روز پس از مرحله دوم انتخابات نیز رقم خورد. به طوری که هیچگاه کار در پایتخت به دلیل برگزاری انتخابات و نتایج حاصل از آن تعطیل نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما