شناسهٔ خبر: 67532873 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

واکنش‌‌ها به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب

مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای به‌عنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - پس از برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مسعود پزشکیان با کسب ۱۶۳۸۴۴۰۳ رای در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به‌عنوان رئیس چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

واکنش شخصیت‌های سیاسی به انتخاب پزشکیان را در ادامه مرور خواهیم کرد.

واکنش محمدجواد ظریف به برگزیده شدن مسعود پزشکیان به‌عنوان منتخب مردم در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری
 

واکنش‌‌ها به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب

واکنش محمدجواد آذری جهرمی به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان نهمین رئیس جمهور ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

واکنش‌‌ها به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب


استوری صفحه‌ اینستاگرام مسعود پزشکیان پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_438507" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4781852/438507?width=400&height=300"></script></div>

واکنش مسعود پزشکیان پس از پیروزی در انتخابات

 

واکنش‌‌ها به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب

کدخدایی: خط تحریم در انتخابات شکست خورد

واکنش‌‌ها به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب

عضو و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در حساب کاربری خود در فضای مجازی با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم ریاست‌جمهوری، نوشت: «پیروزی مشارکت بر تحریم! خط تحریم در این مرحله از انتخابات با شکست همراه شد.

کدخدایی در پایان مطلب خود آورده است؛ پیروز این میدان مردم شریف ایران بودند.»


پیام تبریک شهردار تهران به رئیس جمهور منتخب مردم ایران

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در واکنش به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، نوشت: «اکنون که به مدد الهی و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی وبامشارکت شکوهمند مردم عزیز ایران، در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در تاریخ مردم سالاری دینی رقم خورد، شکرگزار درگاه الهی و سپاسگزار هموطنان عزیز هستم که به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پاسخ مثبت دادند و ولایتمداری خود را باردیگر به اثبات رساندند.

با تبریک به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم بعنوان رئیس جمهور همه مردم ایران، آرزوی توفیق و موفقیت درخدمت به مردم را دارم.

پس از پایان رقابت‌ها، همه تلاش‌ها باید در راستای خدمت به مردم باشد و باتوجه به نقش قوه مجریه در این خصوص، بنده نیز وظیفه خود می‌دانم با همکاری همه جانبه، راه خدمت به مردم عزیز را هموار نمایم.»

پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به ملت ایران، مقام معظم رهبری و مسعود پزشکیان

رئیس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم در واکنش به پیروزی مسعود پزشکیان به‌عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، گفت: «ملت نشان داد خواهان تحول جدی در وضعیت حکمرانی در کشورند. شما اعتدال و اصلاح را بر انفعال ترجیح دادید.

مردم به روشنی در این همه‌پرسی ملی، به دیدگاه تعامل سازنده با جهان و بهره‌گیری از دیپلماسی هوشمندانه و عزتمندانه و احیا توافق برجام رای دادند.»

 

بهادری جهرمی: ‏منتخب ملت، رئیس‌جمهور همه ما ایرانیان است

واکنش‌‌ها به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب
علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت در پی پایان انتخابات ریاست جمهوری و اعلام مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب از سوی وزارت کشور، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

«تبریک به مردم عزیز ایران بابت این حضور و تبریک به رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان؛ منتخب ملت، رئیس‌جمهور همه ما ایرانیان است؛ حراست از میراث رئیس‌جمهور شهید وظیفه همه ماست.»

 وزیر فرهنگ: برنده انتخابات، رهبری حکیم و فرزانه و امت قهرمان ما بودند

واکنش‌‌ها به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به پیروزی مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: «انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در میان بهت و اندوه از شهادت آیت‌الله رئیسی در دو هفته پیاپی برگزار شد.

به منتخب مردم ایران، دکتر مسعود پزشکیان تبریک عرض می‌کنم و از همه دست اندرکاران انتخابات به ویژه همکارانم در وزارت کشور که آخرین ماموریت دولت مردمی را در نهایت امانت و پاکدستی به اتمام رساندند خدا قوت می گویم. 

برنده انتخابات رهبری حکیم و فرزانه و امت قهرمان ما بودند که خواب دشمنان برای کاهش مشروعیت مردمی نهضت امام راحل(ره) و نظام برساخته آن را بار دیگر آشفته کردند. 

چراغی را که ایزد بر فروزد / گر ابله پف کند ریشش بسوزد»

پیام تبریک رئیس کمیسیون بهداشت مجلس به رئیس جمهور منتخب

متن پیام تبریک حسینعلی شهریاری بدین شرح است: «با ابلاغ سلام و تحیات خبر پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران که با وجود تمامی دسیسه‌های مزورانه دشمنان قسم خورده این میهن الهی برای کاهش شمار مشارکت کنندگان رخ داد اتفاق خجسته‌ای بود که قلوب همراهان با منافع عزت و شکوه کشور را شاد نمود و در بستر رقابتی سالم و حماسه‌ای عظیم برگ زرین دیگری را به کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود.

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای که طی این دوره و ادوار گذشته این توفیق را داشت که در کنار برادری ارزشمند، چون جنابعالی به همفکری و هم افزایی برای حل مشکلات خطیر حوزه سلامت بپردازد و از نظرات عالمانه شما بهره گیرد انتخاب شایسته شما را در وهله نخست خدمت مقام معظم رهبری و سپس به جنابعالی و همه کسانی که دل درگرو عزت و ارتقای میهن دارند اعم از نامزد‌های محترم و مردم عزیز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان جامعه پزشکی و تمامی دیگر اقشار سرافراز تبریک گفته مزید توفیقات آن یار دیرین را خاصه در تداوم راه سیدالشهدای خدمت شهید آیت‌الله رئیسی از پیشگاه خدای ذوالجلال تمنا دارد.»

سرپرست ریاست جمهوری: پیروز اصلی انتخابات، مردم عزیز ما هستند

محمد مخبر با تبریک حضور آگاهانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مقام معظم رهبری،‌ نامزدهای محترم این دوره از انتخابات و به ‏ویژه خالق اصلی این حماسه، ملت بزرگ ایران، به رئیس جمهور منتخب، دکتر پزشکیان نیز تبریک گفت و برای وی در انجام این رسالت عظیم آرزوی توفیق کرد.

وی افزود: بی‌ترديد اين مشاركت پرشور، مهر تأييد ديگری بر دلبستگی و علاقه‏مندی مردم به نظام و انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور و لبيک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود؛ اين رویداد غرورآفرين در حالی صورت گرفت كه دشمنان نظام همه ابزارهای تبلیغی را برای ایجاد ترديد در نقش‌‏آفرینی مردم در تعيين سرنوشت خود به کار گرفتند ولی ملت ایران با هوشياری، زمان‏‌شناسی و مشارکت گسترده، یکبار دیگر مانع از تحقق خواست بيگانگان شد.

سرپرست ریاست جمهوری تاکید کرد: قطعا پیروز اصلی این رویداد ملی، مردم عزیز ما هستند که برگ زرین دیگری بر افتخارات ملی خود افزودند و نشان دادند همچنان مصمم، استوار و امیدوار در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور فعالانه دارند.

پیام تبریک رئیس بنیاد شهید به مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس دولت چهاردهم

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در واکنش انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس دولت چهاردهم، گفت: بار دیگر ملت شریف ایران در یکی از برهه‌های خطیر، صلابت و متانت خود را به نمایش گذاشت و عزم خویش را در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد؛ دوستان ملت را دل‌شاد و دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی را مایوس نمود.

وی افزود: حضور ارزشمند ملت شریف ایران در دو جمعه پی در پی، حماسه‌ای با شکوه و نمایانگر وحدت ملی و مشارکت عمومی بود که بی‌تردید تضمین‌کننده امنیت کشور و باعث خنثی شدن توطئه‌های داخلی و خارجی نیز خواهد شد؛ اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه رئیس‌جمهور شهیدمان، به منتخب مردم برادر گرامی جناب آقای دکتر پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم به‌عنوان رئیس‌جمهور همه مردم ایران، تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون می‌نمایم.

پیام تبریک سرلشکر سلامی به رئیس جمهور منتخب

واکنش‌‌ها به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به‌عنوان منتخب ملت ایران در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی را تبریک گفت و بر آمادگی همه‌جانبه برای تداوم و تقویت تعامل و همکاری سپاه با دولت تاکید کرد.

پیام قالیباف درپی انتخاب رئیس جمهور منتخب؛ مجلس دوازدهم خود را کنار دولت چهاردهم می‌داند

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: همه دغدغه مجلس دوازدهم، پاسخ به مطالبات مردم، مخصوصا حل مشکلات اقتصادی است و در همین راستا در چارچوب قوانین، مجلس دوازدهم خود را کنار دولت چهاردهم می‌داند و از هرگونه کمک و حمایتی فروگذار نخواهد کرد و  وظیفه خود می‌داند با نظارت همدلانه و موثر به دولت کمک کند تا آسایش مردم و پیشرفت کشور محقق شود.

وی تاکید کرد: بار دیگر ضمن تبریک به رئیس جمهور محترم و منتخب، از خداوند متعال برای همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران توفیق خدمت بیشتر به مردم عزیز ایران را خواستارم.  

پیام تبریک سعید جلیلی به رئیس جمهور منتخب مردم ایران

سعید جلیلی نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پیام تبریک خود به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب مردم ایران، گفت: پانزدهم تیرماه ملت بزرگ ایران در مشارکتی گسترده همراه با رقابتی جدی در بستری سالم و امن، بار دیگر استواری و عمق پایه‌های مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام را به دنیا نشان دادند. اکنون بر همگان است تا با احترام به منتخب مردم، ایشان را در جهت پیشرفت کشور و اعتلا نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسانند.

وی تاکید کرد: به جناب آقای دکتر پزشکیان که موفق به جلب آراء اکثریت مردم شدند تبریک عرض میکنم و هم، چون گذشته وظیفه‌ی خود را کمک به دولت مستقر برای عبور از مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب پیشرفت کشور می‌دانم.

رئیس سازمان اوقاف: پیروز اصلی انتخاب نظام و مردم بوده‌اند

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی انتخابات با شکوه ریاست جمهوری ایران را نماد مردم سالاری دینی و جمهوریت دانست و تاکید کرد پیروز اصلی انتخابات، نظام و مردم بوده‌اند.

وی ضمن تبریک به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: برگزاری این انتخابات جمهوریت نظام را به اثبات رساند و پایه‌های انقلاب مستحکم‌تر از پیش شد. بر همه ملت شریف ایران که دعوت رهبر معظم انقلاب را برای حضور پرشور در انتخابات لبیک گفتند به علت خلق این حماسه بزرگ تبریک می‌گویم و امیدوارم رئیس جمهور منتخب؛ جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که اهل قرآن و نهج البلاغه هستند بتوانند وحدت و انسجام ملی را با خدمات شایسته رونق بخشند و همه ارکان نظام نیز در این راه با ایشان همکاری لازم را داشته باشند.

پیام تبریک رئیس کل سازمان نظام پرستاری به مسعود پزشکیان

احمد نجاتیان طی پیامی انتخاب مسعود پزشکیان را به‌عنوان رئیس جمهوری چهاردهم تبریک گفت و افزود: «کسب اعتماد اکثریت رای‌دهندگان در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را خدمت جنابعالی صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. پاسداشت این اعتماد و انتخاب که امانتی سترگ از مردم شریف ایران اسلامی به جنابعالی است نیازمند تلاش عالمانه و مجاهدانه در همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی سیاسی و فرهنگی است که قطعا با مشارکت آحاد جامعه به خصوص نمایندگان آن‌ها در نهاد‌های مدنی امکان‌پذیر است.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده قانونی سیصد هزار نفر کادر پرستاری کشور آماده است تا در جهت تقویت برنامه‌ها و سیاست‌های دولت چهاردهم در حوزه سلامت به خصوص اجرای برنامه هفتم توسعه و ارتقای سلامت جامعه همکاری کند.»

تبریک رئیس کل سازمان نظام پزشکی به رئیس جمهور منتخب ایران

 محمد رئیس‌زاده در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و افزود: «رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران؛ اکنون که با الطاف خداوند متعال و انتخاب شایسته ملت ایران توفیق خدمت به این مردم سرافراز و این کشور سربلند را یافته اید به شما تبریک عرض می‌نمایم.

وظیفه خطیر اداره کشور در قامت رئیس جمهور اسلامی ایران، اکنون در دستان یکی از اعضای جامعه شریف و معزز پزشکی کشور است و این مایه مباهات و افتخار این قشر خدمتگزار است.
قدر مسلم سازمان نظام پزشکی آماده همکاری همه جانبه در راستای تحقق این وظیفه خطیر است.»

تبریک رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به پیروزی «پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری

در پی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پرویز فتاح، با صدور پیامی انتخاب وی را به‌عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: «حضور فعالانه و مشارکت ملّت با بصیرت و وقت‌شناس ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تمامی معادلات و محاسبات دشمنان قسم خورده ایران که از لحظه شهادت رئیس‌جمهور فقید تا روز برگزاری انتخابات در پی ضربه زدن به وحدت ملی و ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم بودند را برهم زد.

اینجانب، انتخاب جنابعالی را از سوی مردم عزیز به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در دولت چهاردهم به پشتوانه این اعتماد مردمی و با اتکا به این سرمایه ملی در مسیر پیشرفت، آبادانی و بالندگی ایران اسلامی و خدمت‌رسانی بیش از پیش به محرومان و مستضعفان گام‌های مؤثری برداشته شود. بدون تردید در این مسیر، نهاد انقلابی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دولت جنابعالی را کمک و همراهی خواهد کرد.»

پیام تبریک رئیس مجلس خبرگان رهبری به مردم و رئیس جمهور منتخب

محمدعلی موحدی کرمانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان را به‌عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و افزود: «جناب آقای دکتر پزشکیان دامت توفیقاته؛ سلام علیکم؛ حمد و سپاس به درگاه پروردگار متعال که ملت آگاه و عزیز ما در یکى دیگر از زیباترین و پرشورترین صحنه‌های انقلاب اسلامی، سرافراز بیرون آمد و درود به امّت رشید و هوشیار ایران که با حضور یکپارچه و نیرومند خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهورى اسلامى در دو مرحله، یکى از با شکوه‏‌ترین جلوه هاى تعهّد دینى و عزم ملى خود را به نمایش گذارد و اراده‏ پولادین خود را در پاسدارى از نظام جمهورى اسلامى به اثبات رساند.

اینجانب انتخاب جنابعالى به مسئولیت خطیر ریاست جمهورى اسلامی ایران را تبریک گفته و از ملت قدرشناس و بزرگوار ایران که با حضور پرشور خود در انتخابات، مایه سربلندى و عظمت نظام مقدس جمهورى اسلامى در دنیا شدند، تشکر و قدردانى مى‏کنم. از خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالى در نیل به اهداف عالیه اسلام و اجراى احکام نورانى قرآن کریم، ادامه راه امام راحل «قدس‏سره‏الشریف»، عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» و رسیدگى جدى به مشکلات واقعى مردم بویژه نسل جوان را مسألت مى ‏نمایم.»

پیام تبریک رئیس کمیته امداد به رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی

مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران اسلامی را تبریک گفت؛ متن این پیام به شرح زیر است:

« برادر ارجمند جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان؛ موفقیت در کسب رای اعتماد مردم شریف ایران اسلامی را به حضور جنابعالی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. حضور پرشور و بانشاط مردم قدرشناس که با هوشمندی و درایت خود، دشمنان نظام را نا امید و پایه‌های اقتدار کشور و مردم‌سالاری دینی را تقویت و تثبیت کردند .

با توجه به سوابق درخشان جنابعالی در عرصه‌های مختلف، رجاء واثق داریم در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب(مد ظله‌العالی) و تداوم راه پر خیر و برکت شهدای گرانسنگ و رئیس جمهور شهید خادم الرضا(ع) حضرت آیت‌الله رئیسی بیش از پیش موفق بوده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را آرزومندم.»

پیام تبریک فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به رئیس جمهور منتخب ایران

سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، با صدور پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: «برادر گرامی آقای دکتر مسعود پزشکیان با احترام موفقیت جنابعالی در کسب رأی اکثریتِ ملتِ شریفِ ایران را برای پذیرشِ مسئولیت خطیرِ ریاست جمهوریِ اسلامی، از جانب خود و تمامی کارکنان خدوم و فداکار فراجا تبریک عرض می‌نمایم.

عدالت، مبارزه با فساد، تقویت انسجام ملی، ارتقاء امنیت ملی و توسعه روابط خارجی در کنارِ حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و افزایش سرعتِ پیشرفت و توسعه‌یِ کشور به سوی ایرانِ قوی و سرافراز از مطالباتِ اصلی ملتِ عزیزِ ایران است که مورد تاکید جنابعالی بوده و مردم شما را تبلورِ تحققِ این اهدافِ متعالی دیده‌اند. فرماندهی انتظامی همواره با زعامتِ فرمانده معظم کل قوا در کنار ملت، حامی دولت‌ها و پشتیبانِ اهداف و منافع عمومی، انتظام ملی و پاسدار قانون بوده و آحاد کارکنانِ این سازمان با تلاش و جانفشانی در حراست از امنیت و آرامش جامعه با دولت برخاسته از اراده‌یِ ملت و در اجرای وظایف قانونی خود همکاری و همراهی خواهند نمود.

فراجا امنیتِ سرمایه‌گذاری در سطوحِ داخلی و خارجی و امنیتِ اجتماعی را تأمین کرده تا خِیر و منفعت عمومی در کنارِ دولت خدمتگزار ارتقا یابد. در پایان حضور پرشورِ ملت در چهاردهمین دوره انتخاباتِ ریاست‌جمهوری را به مقامِ معظمِ رهبری، مردم قدرشناس، جنابعالی و همه کسانی که در خلق این حماسه بزرگ ایفایِ نقش نموده‌اند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امید دارم به فضلِ پرودگار در سایه‌یِ امنیت عمومی شاهد توسعه و پیشرفتِ ایرانِ عزیز باشیم.»

پیام تبریک رئیس‌ سازمان صداوسیما به مسعود پزشکیان

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور را تبریک گفت و نوشت: «اکنون که با الطاف خداوند منان، در ظل توجهات، ولی عصر (عج) و در سایه سار نخل ولایت با انتخاب شایسته ملت ایران، توفیق خدمت به مردم متدین، متعهد، سرافراز و سربلند نصیب شما شده، صمیمانه کسب این توفیق را به شما تبریک عرض می‌کنم.

به نمایندگی از همه همکارانم در سازمان صداوسیما ضمن تبریک این حضور آگاهانه ملی به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران، صمیمانه برای شما برادر ارزشمند و متعهد، آرزوی توفیق حضرتعالی را در انجام این رسالت عظیم دارم.

سازمان صداوسیما که در راستای وظیفه ذاتی، ملی و انقلابی خود به‌عنوان بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین رسانه عمومی و فراگیر کشور تلاش کرد، نقش بسزایی در رقابتی کردن فضای انتخابات در افکار عمومی و ایجاد شور و نشاط در جامعه داشت.

رسانه ملی آماده همکاری همه‌جانبه با جنابعالی و دولت محترم‌تان در راستای تحقق وظایف خطیر محوله و اهداف بلندتان در خدمت به مردم عزیزمان خواهد بود. از درگاه الهی توفیقات روزافزون جنابعالی را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما