شناسهٔ خبر: 67548713 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

جلیلی: ۱۴ میلیون نفر را در انتخابات با خود همراه کردیم/ افتخار این را داریم که دین خدا را یاری کنیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کارهای عظیمی را برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی انجام دادیم، گفت: توانستیم ۱۴ میلیون نفر را در انتخابات با خود همراه کنیم.

صاحب‌خبر -
گروه سیاست-رجانیوز: سعید جلیلی شنبه شب ۱۶ تیر ۱۴۰۳ در گردهمایی قدردانی از زحمات فعالان ستادهای مردمی خود با عنوان «امتداد حماسه حضور» افزود: حضرت عباس(ع) اگر حرکتی انجام دادند فقط مربوط به عاشورای سال ۶۱ هجری قمری نیست، بلکه حرکت مستری بود که از صدر اسلام شروع شده بود.
 
وی اظهار داشت: آنچه ما را دور هم جمع کرده حرکتی است که از صدر اسلام شروع شده و در کربلا به اوج خود رسیده و امروز در آستانه ظهور امام زمان (عج) به یاری خدا ما نیز وظیفه خود را انجام می دهیم.
 
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: افتخار این را داریم که دین خدا را یاری کنیم آنچه ما را جمع کرده صرفا یک حرکت سیاسی نیست، برای حمایت از یک نفر خاص است.
 
جلیلی از دیدار خود با مقام معظم رهبری خبر داد و افزود: رهبر معظم انقلاب از شور انتخاباتی مردم و رعایت اخلاق مناظره ها ابراز رضایت کردند.
 
وی تاکید کرد: اگر همه ما از این موضوع درک داریم این حرکت یک حرکت بزرگی است که پایان نیافته، بلکه کار ما خیلی وقت است شروع شده و با قوت ادامه خواهیم دادید.
 
جلیلی گفت:‌ افق‌های بلند و روشن را نگاه می کردیم و کارهای عظیمی را برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی انجام دادیم، توانستیم ۱۴ میلیون نفر را در این انتخابات با خود همراه کنیم.
 
وی ادامه داد: فضای دوستی و همدلی را که ایجاد شده قدر بدانیم و دچار حاشیه نشویم.
 
جلیلی گفت: امروز در دیدار با رئیس جمهوری منتخب گفتم در مسیر حرکت کشور، قوای سه گانه و همه وظیفه داریم که کمک کنیم.
 
وی افزود: اما اگر در جایی خطایی رخ دهد باید به رفع آن کمک کنیم و مسئولیم که کمک کنیم تا خطاها و نقایص موجود رفع شود.
 
جلیلی با بیان اینکه دولت سایه بر مبنای گفتمان دینی است، گفت: دولت سایه در دولت رقیب اگر هست برای دولت رفیق هم هست.
 
این گردهمایی همراه مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و ذکر توسل در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد.
 
مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر سال ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد و حدود ۵۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.
 
بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور مسعود پزشکیان با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما