شناسهٔ خبر: 67548747 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

منصوری: جلیلی به خاطر کسب رای از اصول عبور نکرد/ در این انتخابات یاد گرفتیم که به جای خواص به توده مردم تکیه کنیم

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی با تاکید بر اینکه سعید جلیلی از سرمایه های کشور است، خاطر نشان کرد: جلیلی به خاطر کسب رای از اصول خود عبور نکرد.

صاحب‌خبر -
گروه سیاست-رجانیوز: محسن منصوری شنبه شب 16 تیر 1403 در گردهمایی قدردانی از زحمات فعالان ستادهای مردمی سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با عنوان «امتداد حماسه حضور» که با حضور و سخنرانی این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یاد گرفتیم با هم کار کنیم این یک سرمایه است و باید آن را تقویت بکنیم.
 
وی با بیان اینکه در این انتخابات یاد گرفتیم که به جای خواص به توده مردم تکیه کنیم، اظهار داشت: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متدین ترین و خالص ترین جمع شکل گرفت.
 
منصوری با تاکید بر اینکه سعید جلیلی از سرمایه های کشور است، خاطر نشان کرد: سعید جلیلی به خاطر کسب رای از اصول خود عبور نکرد و از امتیازهایی که داشت، استفاده نکرد.
 
رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی افزود: برای این انتخابات کار تشکیلاتی نکرده بودیم یا لشکر رسانه ای تشکیل ندادیم.
 
منصوری پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت و افزود: از مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب حمایت می کنیم.
 
وی با بیان اینکه ذره ای از نتیجه انتخابات ناامید و خسته نیستیم، گفت: از ساعت ۱۲ شب روز جمعه نتیجه نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می دانستیم.
 
این گردهمایی همراه مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و ذکر توسل در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد.
 
مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر سال ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد و حدود ۵۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.
 
بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور مسعود پزشکیان با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما