شناسهٔ خبر: 67540713 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهر گزارش می‌دهد؛

پیام‌های تبریک سران جهان برای پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران

محمدعلی تخت رونده

سران کشورهای مختلف منطقه و جهان با ارسال پیام هایی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: سران کشورهای مختلف منطقه و جهان امروز شنبه با ارسال پیام هایی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ایران را تبریک گفتند.

دکتر مسعود پزشکیان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی ماخوذه، پیروز شد. سعید جلیلی دیگر نامزد این انتخابات نیز ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رأی به دست آورد.

پوتین پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

پوتین پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیروزی مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پیامی، پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

در پیام پوتین که کاخ کرملین آن را منتشر کرده، آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات مرا به مناسبت پیروزی‌تان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را پذیرا باشید. روابط روسیه-ایران دوستانه و بر پایه حسن همجواری است.

وی اضافه کرد: اطمینان دارم که فعالیت شما به عنوان رئیس جمهور (ایران) به بهبود هرچه بیشتر روابط دوجانبه در تمام حوزه‌ها در جهت منافع مردم دوست روسیه و ایران و همچنین تقویت امنیت و ثبات منطقه کمک خواهد کرد. برای شما آرزوی موفقیت، سلامت و صحت دارم.

رئیس جمهور چین به مسعود پزشکیان تبریک گفت

رئیس جمهور چین به مسعود پزشکیان تبریک گفت

رئیس جمهور چین پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، شیء جین‌پینگ، رئیس جمهور چین با ارسال پیامی به مسعود پزشکیان، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی به پزشکیان

پیام تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی به پزشکیان

مقامات ارشد عربستان سعودی، انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور جدید ایران را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، خبرگزاری عربستان سعودی گزارش داد که مقامات این کشور پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفتند.

پیش از این مقامات دیگر کشورها نیز پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بودند.

مقامات این کشورها بر تداوم تقویت همکاری‌ها با ایران در سایه فعالیت رئیس جمهور جدید این کشور تاکید کرده‌اند.

پیام تبریک امیر قطر به مسعود پزشکیان

پیام تبریک امیر قطر به مسعود پزشکیان

امیر قطر در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک الهام علی‌اف به مسعود پزشکیان

پیام تبریک الهام علی‌اف به مسعود پزشکیان

الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از azertag(خبرگزاری دولتی جمهوری آذربایجان)، الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

در پیام علی‌اف آمده است: انتخاب شما به عنوان رئیس جمهور ایران را صمیمانه تبریک می‌گویم. روابط بین جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران که بر پایه‌های محکمی از جمله دین مشترک و ریشه‌های فرهنگی، دوستی و برادری استوار است، برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: امروز توافقات حاصل‌شده با هدف توسعه روابط آذربایجان-ایران بر پایه احترام متقابل و حسن همجواری و اجرای پروژه‌های مشترک، در راستای رفاه دو کشور، توسعه پایدار و امنیت کل منطقه به کار گرفته می‌شود.

علی‌اف افزود: باور دارم که از طریق تلاش‌های مشترک، می‌توانیم از تقویت روابط دوستانه کهن و گسترش همکاری دوجانبه بین آذربایجان و ایران در راستای منافع مردم و کشورمان اطمینان حاصل کنیم. از شما برای سفر به آذربایجان به منظور تبادل نظر درباره دورنمای توسعه همکاری‌های دوجانبه دعوت به عمل می‌آورم.

برهم صالح: پیروزی شما فرصت مهمی برای توسعه آینده روابط عراق و ایران است

پیروزی شما فرصت مهمی برای توسعه آینده روابط عراق و ایران است

رئیس جمهور سابق و سیاستمدار عراقی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، برهم صالح رئیس جمهور سابق و سیاستمدار عراقی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک برهم صالح به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای دکتر مسعودی پزشکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک می گویم و از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت در خدمت به ملت عزیز ایران و تأمین رفاه، آرامش و پیشرفت را دارم.

پیروزی شما در این برهه بسیار حساس که منطقه و جهان در آن قرار دارد، فرصت مهمی است برای توسعه آینده روابط عراق و ایران و همچنین اقلیم کردستان عراق بر اساس احترام متقابل، همسایگی و پروژه‌های مشترک، که در خدمت رفاه، توسعه پایدار، صلح و امنیت منطقه باشد. برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

پیش از این مقامات دیگر کشورها از جمله امارات، عمان، قطر، جمهوری آذربایجان، کویت، ژاپن، چین، عربستان سعودی، سوریه، پاکستان، روسیه و عراق نیز پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بودند.

مقامات این کشورها بر تداوم تقویت همکاری‌ها با ایران در سایه فعالیت رئیس جمهور جدید این کشور تاکید کرده‌اند.

امیر کویت انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت

امیر کویت انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت

امیر کویت در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ایران را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران مسعود پزشکیان را به وی تبریک گفت.

عمار حکیم: امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

سید عمار حکیم در پیامی ضمن تبریک اعتماد مردم ایران به دکتر مسعود پزشکیان، ابراز امیدواری کرد که راه شهید رئیسی با این انتخاب استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری صدی البلد عراق، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان برای انتخاب به عنوان رئیس جمهور جدید، تجربه دموکراتیک جدید مبنی بر انتخابات ریاست جمهوری ایران را به رهبری و ملت و دولت ایران تبریک گفت.

وی در پیام خود که در صفحه خود در ایکس منتشر کرد، آورده است: به آقای مسعود پزشکیان به علت دستیابی به اعتماد مردم کشورش تبریک می‌گوئیم و امیدواریم که ایشان مسیر شهید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران را دنبال کند و دوره سیاسی جدیدی را برای حل و فصل پرونده‌های موجود در منطقه و جهان رقم بزند.

پیام تبریک سلطان عمان به مسعود پزشکیان

پیام تبریک سلطان عمان به مسعود پزشکیان

سلطان عمان در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، هیثم بن طارق سلطان عمان با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، ضمن تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران نسبت به بهبود روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیتامورا توشیهیرو، سخنگوی وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

در این پیام که در سه بخش تنظیم شده، آمده است:

۱- دیروز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار و مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

۲- ژاپن امیدوار است که ایران تحت ریاست جمهوری پزشکیان، در تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط منطقه خاورمیانه نقشی سازنده ایفا کند.

۳- ژاپن بر پایه روابط دوستانه سنتی با ایران، همواره به تلاش‌های دیپلماتیک خود در راستای تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط در منطقه خاورمیانه ادامه خواهد داد و در عین حال گفتمان با دولت جدید ایران را تحت ریاست دکتر پزشکیان بهبود خواهد بخشید.


بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

رئیس جمهور سوریه با ارسال پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه با ارسال یک پیام، پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

بشار اسد در این پیام خود تاکید کرد: به همراه شما برای تقویت روابط راهبردی میان ایران و سوریه تلاش می‌کنیم.

رئیس جمهور سوریه اضافه کرد: ما برای گشودن افق‌های جدید و روشن برای همکاری‌های دو جانبه می‌کوشیم.

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

نخست‌وزیر پاکستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «شهباز شریف»، نخست‌وزیر پاکستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، ریاست‌جمهوری «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت.

در بیانیه نخست‌وزیر پاکستان آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران. مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران و ارتقای صلح و ثبات منطقه هستم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پاکستان و ایران به عنوان کشورهای همسایه از روابط نزدیک و تاریخی برخوردارند. ما باید از طریق همکاری‌های متقابل سودمند آینده‌ای روشن را برای دو ملت خود تضمین کنیم.

«آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان نیز پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که «در دوره جدید، روابط دو کشور برادر قوی‌تر شود.»

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

رئیس امارات در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، محمد بن زاید رئیس امارات با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی اعلام کرد: به مسعود پزشکیان رئیس جمهورمنتخب جمهوری اسلامی ایران به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می گویم و برای او توفیق خدمت به کشورش و تحقق خواسته های ملتش را آرزو می کنم و خواستار همکاری با او در راستای خیر دو کشور و دو ملت هستم.

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پادشاه بحرین در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، حمد بن عیسی پادشاه بحرین با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی در پیام تبریک خود تاکید کرد: بحرین خواستار برقراری روابط ممتاز بر اساس همکاری با ایران و تقویت روابط محکم با آن به گونه ای است که به نفع دو کشور و دو ملت باشد.

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابت ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

پاشینیان خطاب به پزشکیان اعلام کرد: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است که «روابط با کشور برادر جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال ارمنستان پیوسته در حال توسعه بوده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیق مستمر روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری‌های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

رئیس‌جمهور بلاروس پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس ضمن تبریک به «مسعود پزشکیان» برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، از او برای سفر به بلاروس دعوت کرد.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور روسیه، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، پاکستان،  وزارت خارجه ژاپن، امیر قطر، پادشاه و ولیعهد عربستان، امیر کویت، سلطان عمان پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

نخست وزیر و رئیس جمهوری عراق در پیام های تبریک خود به رئیس جمهور منتخب ایران، بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

السودانی برای او، موفقیت و توفیق در ماموریتش را آرزو کرد.

وی بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست و اهمیت تداوم هماهنگی در بالاترین سطح و در زمینه های مختلف در راستای خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از سوی دیگر عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

براساس بیانیه ریاست جمهوری عراق، وی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت و برای او، توفیق و موفقیت در مسئولیتش در راستای تحقق آرمان های ملت ایران را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید بر اهتمام عراق به تقویت روابط میان عراق و ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پیامی، پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

در پیام پوتین که کاخ کرملین آن را منتشر کرده، آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات مرا به مناسبت پیروزی‌تان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را پذیرا باشید. روابط روسیه-ایران دوستانه و بر پایه حسن همجواری است.

وی اضافه کرد: اطمینان دارم که فعالیت شما به عنوان رئیس جمهور (ایران) به بهبود هرچه بیشتر روابط دوجانبه در تمام حوزه‌ها در جهت منافع مردم دوست روسیه و ایران و همچنین تقویت امنیت و ثبات منطقه کمک خواهد کرد. برای شما آرزوی موفقیت، سلامت و صحت دارم.

رئیس جمهور چین به مسعود پزشکیان تبریک گفت

رئیس جمهور چین به مسعود پزشکیان تبریک گفت

رئیس جمهور چین پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، شیء جین‌پینگ، رئیس جمهور چین با ارسال پیامی به مسعود پزشکیان، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی به پزشکیان

پیام تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی به پزشکیان

مقامات ارشد عربستان سعودی، انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور جدید ایران را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، خبرگزاری عربستان سعودی گزارش داد که مقامات این کشور پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفتند.

پیش از این مقامات دیگر کشورها نیز پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بودند.

مقامات این کشورها بر تداوم تقویت همکاری‌ها با ایران در سایه فعالیت رئیس جمهور جدید این کشور تاکید کرده‌اند.

پیام تبریک امیر قطر به مسعود پزشکیان

پیام تبریک امیر قطر به مسعود پزشکیان

امیر قطر در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک الهام علی‌اف به مسعود پزشکیان

پیام تبریک الهام علی‌اف به مسعود پزشکیان

الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از azertag(خبرگزاری دولتی جمهوری آذربایجان)، الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

در پیام علی‌اف آمده است: انتخاب شما به عنوان رئیس جمهور ایران را صمیمانه تبریک می‌گویم. روابط بین جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران که بر پایه‌های محکمی از جمله دین مشترک و ریشه‌های فرهنگی، دوستی و برادری استوار است، برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: امروز توافقات حاصل‌شده با هدف توسعه روابط آذربایجان-ایران بر پایه احترام متقابل و حسن همجواری و اجرای پروژه‌های مشترک، در راستای رفاه دو کشور، توسعه پایدار و امنیت کل منطقه به کار گرفته می‌شود.

علی‌اف افزود: باور دارم که از طریق تلاش‌های مشترک، می‌توانیم از تقویت روابط دوستانه کهن و گسترش همکاری دوجانبه بین آذربایجان و ایران در راستای منافع مردم و کشورمان اطمینان حاصل کنیم. از شما برای سفر به آذربایجان به منظور تبادل نظر درباره دورنمای توسعه همکاری‌های دوجانبه دعوت به عمل می‌آورم.

برهم صالح: پیروزی شما فرصت مهمی برای توسعه آینده روابط عراق و ایران است

پیروزی شما فرصت مهمی برای توسعه آینده روابط عراق و ایران است

رئیس جمهور سابق و سیاستمدار عراقی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، برهم صالح رئیس جمهور سابق و سیاستمدار عراقی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک برهم صالح به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای دکتر مسعودی پزشکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک می گویم و از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت در خدمت به ملت عزیز ایران و تأمین رفاه، آرامش و پیشرفت را دارم.

پیروزی شما در این برهه بسیار حساس که منطقه و جهان در آن قرار دارد، فرصت مهمی است برای توسعه آینده روابط عراق و ایران و همچنین اقلیم کردستان عراق بر اساس احترام متقابل، همسایگی و پروژه‌های مشترک، که در خدمت رفاه، توسعه پایدار، صلح و امنیت منطقه باشد. برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

پیش از این مقامات دیگر کشورها از جمله امارات، عمان، قطر، جمهوری آذربایجان، کویت، ژاپن، چین، عربستان سعودی، سوریه، پاکستان، روسیه و عراق نیز پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بودند.

مقامات این کشورها بر تداوم تقویت همکاری‌ها با ایران در سایه فعالیت رئیس جمهور جدید این کشور تاکید کرده‌اند.

امیر کویت انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت

امیر کویت انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت

امیر کویت در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ایران را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران مسعود پزشکیان را به وی تبریک گفت.

عمار حکیم: امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

سید عمار حکیم در پیامی ضمن تبریک اعتماد مردم ایران به دکتر مسعود پزشکیان، ابراز امیدواری کرد که راه شهید رئیسی با این انتخاب استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری صدی البلد عراق، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان برای انتخاب به عنوان رئیس جمهور جدید، تجربه دموکراتیک جدید مبنی بر انتخابات ریاست جمهوری ایران را به رهبری و ملت و دولت ایران تبریک گفت.

وی در پیام خود که در صفحه خود در ایکس منتشر کرد، آورده است: به آقای مسعود پزشکیان به علت دستیابی به اعتماد مردم کشورش تبریک می‌گوئیم و امیدواریم که ایشان مسیر شهید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران را دنبال کند و دوره سیاسی جدیدی را برای حل و فصل پرونده‌های موجود در منطقه و جهان رقم بزند.

پیام تبریک سلطان عمان به مسعود پزشکیان

پیام تبریک سلطان عمان به مسعود پزشکیان

سلطان عمان در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، هیثم بن طارق سلطان عمان با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، ضمن تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران نسبت به بهبود روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیتامورا توشیهیرو، سخنگوی وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

در این پیام که در سه بخش تنظیم شده، آمده است:

۱- دیروز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار و مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

۲- ژاپن امیدوار است که ایران تحت ریاست جمهوری پزشکیان، در تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط منطقه خاورمیانه نقشی سازنده ایفا کند.

۳- ژاپن بر پایه روابط دوستانه سنتی با ایران، همواره به تلاش‌های دیپلماتیک خود در راستای تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط در منطقه خاورمیانه ادامه خواهد داد و در عین حال گفتمان با دولت جدید ایران را تحت ریاست دکتر پزشکیان بهبود خواهد بخشید.


بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

رئیس جمهور سوریه با ارسال پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه با ارسال یک پیام، پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

بشار اسد در این پیام خود تاکید کرد: به همراه شما برای تقویت روابط راهبردی میان ایران و سوریه تلاش می‌کنیم.

رئیس جمهور سوریه اضافه کرد: ما برای گشودن افق‌های جدید و روشن برای همکاری‌های دو جانبه می‌کوشیم.

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

نخست‌وزیر پاکستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «شهباز شریف»، نخست‌وزیر پاکستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، ریاست‌جمهوری «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت.

در بیانیه نخست‌وزیر پاکستان آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران. مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران و ارتقای صلح و ثبات منطقه هستم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پاکستان و ایران به عنوان کشورهای همسایه از روابط نزدیک و تاریخی برخوردارند. ما باید از طریق همکاری‌های متقابل سودمند آینده‌ای روشن را برای دو ملت خود تضمین کنیم.

«آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان نیز پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که «در دوره جدید، روابط دو کشور برادر قوی‌تر شود.»

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

رئیس امارات در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، محمد بن زاید رئیس امارات با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی اعلام کرد: به مسعود پزشکیان رئیس جمهورمنتخب جمهوری اسلامی ایران به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می گویم و برای او توفیق خدمت به کشورش و تحقق خواسته های ملتش را آرزو می کنم و خواستار همکاری با او در راستای خیر دو کشور و دو ملت هستم.

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پادشاه بحرین در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، حمد بن عیسی پادشاه بحرین با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی در پیام تبریک خود تاکید کرد: بحرین خواستار برقراری روابط ممتاز بر اساس همکاری با ایران و تقویت روابط محکم با آن به گونه ای است که به نفع دو کشور و دو ملت باشد.

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابت ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

پاشینیان خطاب به پزشکیان اعلام کرد: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است که «روابط با کشور برادر جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال ارمنستان پیوسته در حال توسعه بوده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیق مستمر روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری‌های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

رئیس‌جمهور بلاروس پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس ضمن تبریک به «مسعود پزشکیان» برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، از او برای سفر به بلاروس دعوت کرد.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور روسیه، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، پاکستان،  وزارت خارجه ژاپن، امیر قطر، پادشاه و ولیعهد عربستان، امیر کویت، سلطان عمان پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

نخست وزیر و رئیس جمهوری عراق در پیام های تبریک خود به رئیس جمهور منتخب ایران، بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

السودانی برای او، موفقیت و توفیق در ماموریتش را آرزو کرد.

وی بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست و اهمیت تداوم هماهنگی در بالاترین سطح و در زمینه های مختلف در راستای خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از سوی دیگر عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

براساس بیانیه ریاست جمهوری عراق، وی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت و برای او، توفیق و موفقیت در مسئولیتش در راستای تحقق آرمان های ملت ایران را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید بر اهتمام عراق به تقویت روابط میان عراق و ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، شیء جین‌پینگ، رئیس جمهور چین با ارسال پیامی به مسعود پزشکیان، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

پیام تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی به پزشکیان

پیام تبریک پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی به پزشکیان

مقامات ارشد عربستان سعودی، انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور جدید ایران را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، خبرگزاری عربستان سعودی گزارش داد که مقامات این کشور پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفتند.

پیش از این مقامات دیگر کشورها نیز پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بودند.

مقامات این کشورها بر تداوم تقویت همکاری‌ها با ایران در سایه فعالیت رئیس جمهور جدید این کشور تاکید کرده‌اند.

پیام تبریک امیر قطر به مسعود پزشکیان

پیام تبریک امیر قطر به مسعود پزشکیان

امیر قطر در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک الهام علی‌اف به مسعود پزشکیان

پیام تبریک الهام علی‌اف به مسعود پزشکیان

الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از azertag(خبرگزاری دولتی جمهوری آذربایجان)، الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

در پیام علی‌اف آمده است: انتخاب شما به عنوان رئیس جمهور ایران را صمیمانه تبریک می‌گویم. روابط بین جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران که بر پایه‌های محکمی از جمله دین مشترک و ریشه‌های فرهنگی، دوستی و برادری استوار است، برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: امروز توافقات حاصل‌شده با هدف توسعه روابط آذربایجان-ایران بر پایه احترام متقابل و حسن همجواری و اجرای پروژه‌های مشترک، در راستای رفاه دو کشور، توسعه پایدار و امنیت کل منطقه به کار گرفته می‌شود.

علی‌اف افزود: باور دارم که از طریق تلاش‌های مشترک، می‌توانیم از تقویت روابط دوستانه کهن و گسترش همکاری دوجانبه بین آذربایجان و ایران در راستای منافع مردم و کشورمان اطمینان حاصل کنیم. از شما برای سفر به آذربایجان به منظور تبادل نظر درباره دورنمای توسعه همکاری‌های دوجانبه دعوت به عمل می‌آورم.

برهم صالح: پیروزی شما فرصت مهمی برای توسعه آینده روابط عراق و ایران است

پیروزی شما فرصت مهمی برای توسعه آینده روابط عراق و ایران است

رئیس جمهور سابق و سیاستمدار عراقی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، برهم صالح رئیس جمهور سابق و سیاستمدار عراقی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک برهم صالح به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای دکتر مسعودی پزشکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک می گویم و از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت در خدمت به ملت عزیز ایران و تأمین رفاه، آرامش و پیشرفت را دارم.

پیروزی شما در این برهه بسیار حساس که منطقه و جهان در آن قرار دارد، فرصت مهمی است برای توسعه آینده روابط عراق و ایران و همچنین اقلیم کردستان عراق بر اساس احترام متقابل، همسایگی و پروژه‌های مشترک، که در خدمت رفاه، توسعه پایدار، صلح و امنیت منطقه باشد. برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

پیش از این مقامات دیگر کشورها از جمله امارات، عمان، قطر، جمهوری آذربایجان، کویت، ژاپن، چین، عربستان سعودی، سوریه، پاکستان، روسیه و عراق نیز پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بودند.

مقامات این کشورها بر تداوم تقویت همکاری‌ها با ایران در سایه فعالیت رئیس جمهور جدید این کشور تاکید کرده‌اند.

امیر کویت انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت

امیر کویت انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت

امیر کویت در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ایران را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران مسعود پزشکیان را به وی تبریک گفت.

عمار حکیم: امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

سید عمار حکیم در پیامی ضمن تبریک اعتماد مردم ایران به دکتر مسعود پزشکیان، ابراز امیدواری کرد که راه شهید رئیسی با این انتخاب استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری صدی البلد عراق، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان برای انتخاب به عنوان رئیس جمهور جدید، تجربه دموکراتیک جدید مبنی بر انتخابات ریاست جمهوری ایران را به رهبری و ملت و دولت ایران تبریک گفت.

وی در پیام خود که در صفحه خود در ایکس منتشر کرد، آورده است: به آقای مسعود پزشکیان به علت دستیابی به اعتماد مردم کشورش تبریک می‌گوئیم و امیدواریم که ایشان مسیر شهید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران را دنبال کند و دوره سیاسی جدیدی را برای حل و فصل پرونده‌های موجود در منطقه و جهان رقم بزند.

پیام تبریک سلطان عمان به مسعود پزشکیان

پیام تبریک سلطان عمان به مسعود پزشکیان

سلطان عمان در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، هیثم بن طارق سلطان عمان با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، ضمن تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران نسبت به بهبود روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیتامورا توشیهیرو، سخنگوی وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

در این پیام که در سه بخش تنظیم شده، آمده است:

۱- دیروز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار و مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

۲- ژاپن امیدوار است که ایران تحت ریاست جمهوری پزشکیان، در تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط منطقه خاورمیانه نقشی سازنده ایفا کند.

۳- ژاپن بر پایه روابط دوستانه سنتی با ایران، همواره به تلاش‌های دیپلماتیک خود در راستای تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط در منطقه خاورمیانه ادامه خواهد داد و در عین حال گفتمان با دولت جدید ایران را تحت ریاست دکتر پزشکیان بهبود خواهد بخشید.


بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

رئیس جمهور سوریه با ارسال پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه با ارسال یک پیام، پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

بشار اسد در این پیام خود تاکید کرد: به همراه شما برای تقویت روابط راهبردی میان ایران و سوریه تلاش می‌کنیم.

رئیس جمهور سوریه اضافه کرد: ما برای گشودن افق‌های جدید و روشن برای همکاری‌های دو جانبه می‌کوشیم.

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

نخست‌وزیر پاکستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «شهباز شریف»، نخست‌وزیر پاکستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، ریاست‌جمهوری «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت.

در بیانیه نخست‌وزیر پاکستان آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران. مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران و ارتقای صلح و ثبات منطقه هستم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پاکستان و ایران به عنوان کشورهای همسایه از روابط نزدیک و تاریخی برخوردارند. ما باید از طریق همکاری‌های متقابل سودمند آینده‌ای روشن را برای دو ملت خود تضمین کنیم.

«آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان نیز پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که «در دوره جدید، روابط دو کشور برادر قوی‌تر شود.»

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

رئیس امارات در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، محمد بن زاید رئیس امارات با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی اعلام کرد: به مسعود پزشکیان رئیس جمهورمنتخب جمهوری اسلامی ایران به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می گویم و برای او توفیق خدمت به کشورش و تحقق خواسته های ملتش را آرزو می کنم و خواستار همکاری با او در راستای خیر دو کشور و دو ملت هستم.

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پادشاه بحرین در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، حمد بن عیسی پادشاه بحرین با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی در پیام تبریک خود تاکید کرد: بحرین خواستار برقراری روابط ممتاز بر اساس همکاری با ایران و تقویت روابط محکم با آن به گونه ای است که به نفع دو کشور و دو ملت باشد.

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابت ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

پاشینیان خطاب به پزشکیان اعلام کرد: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است که «روابط با کشور برادر جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال ارمنستان پیوسته در حال توسعه بوده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیق مستمر روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری‌های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

رئیس‌جمهور بلاروس پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس ضمن تبریک به «مسعود پزشکیان» برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، از او برای سفر به بلاروس دعوت کرد.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور روسیه، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، پاکستان،  وزارت خارجه ژاپن، امیر قطر، پادشاه و ولیعهد عربستان، امیر کویت، سلطان عمان پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

نخست وزیر و رئیس جمهوری عراق در پیام های تبریک خود به رئیس جمهور منتخب ایران، بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

السودانی برای او، موفقیت و توفیق در ماموریتش را آرزو کرد.

وی بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست و اهمیت تداوم هماهنگی در بالاترین سطح و در زمینه های مختلف در راستای خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از سوی دیگر عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

براساس بیانیه ریاست جمهوری عراق، وی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت و برای او، توفیق و موفقیت در مسئولیتش در راستای تحقق آرمان های ملت ایران را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید بر اهتمام عراق به تقویت روابط میان عراق و ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، خبرگزاری عربستان سعودی گزارش داد که مقامات این کشور پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفتند.

پیش از این مقامات دیگر کشورها نیز پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بودند.

مقامات این کشورها بر تداوم تقویت همکاری‌ها با ایران در سایه فعالیت رئیس جمهور جدید این کشور تاکید کرده‌اند.

پیام تبریک امیر قطر به مسعود پزشکیان

پیام تبریک امیر قطر به مسعود پزشکیان

امیر قطر در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک الهام علی‌اف به مسعود پزشکیان

پیام تبریک الهام علی‌اف به مسعود پزشکیان

الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از azertag(خبرگزاری دولتی جمهوری آذربایجان)، الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

در پیام علی‌اف آمده است: انتخاب شما به عنوان رئیس جمهور ایران را صمیمانه تبریک می‌گویم. روابط بین جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران که بر پایه‌های محکمی از جمله دین مشترک و ریشه‌های فرهنگی، دوستی و برادری استوار است، برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: امروز توافقات حاصل‌شده با هدف توسعه روابط آذربایجان-ایران بر پایه احترام متقابل و حسن همجواری و اجرای پروژه‌های مشترک، در راستای رفاه دو کشور، توسعه پایدار و امنیت کل منطقه به کار گرفته می‌شود.

علی‌اف افزود: باور دارم که از طریق تلاش‌های مشترک، می‌توانیم از تقویت روابط دوستانه کهن و گسترش همکاری دوجانبه بین آذربایجان و ایران در راستای منافع مردم و کشورمان اطمینان حاصل کنیم. از شما برای سفر به آذربایجان به منظور تبادل نظر درباره دورنمای توسعه همکاری‌های دوجانبه دعوت به عمل می‌آورم.

برهم صالح: پیروزی شما فرصت مهمی برای توسعه آینده روابط عراق و ایران است

پیروزی شما فرصت مهمی برای توسعه آینده روابط عراق و ایران است

رئیس جمهور سابق و سیاستمدار عراقی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، برهم صالح رئیس جمهور سابق و سیاستمدار عراقی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک برهم صالح به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای دکتر مسعودی پزشکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک می گویم و از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت در خدمت به ملت عزیز ایران و تأمین رفاه، آرامش و پیشرفت را دارم.

پیروزی شما در این برهه بسیار حساس که منطقه و جهان در آن قرار دارد، فرصت مهمی است برای توسعه آینده روابط عراق و ایران و همچنین اقلیم کردستان عراق بر اساس احترام متقابل، همسایگی و پروژه‌های مشترک، که در خدمت رفاه، توسعه پایدار، صلح و امنیت منطقه باشد. برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

پیش از این مقامات دیگر کشورها از جمله امارات، عمان، قطر، جمهوری آذربایجان، کویت، ژاپن، چین، عربستان سعودی، سوریه، پاکستان، روسیه و عراق نیز پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بودند.

مقامات این کشورها بر تداوم تقویت همکاری‌ها با ایران در سایه فعالیت رئیس جمهور جدید این کشور تاکید کرده‌اند.

امیر کویت انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت

امیر کویت انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت

امیر کویت در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ایران را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران مسعود پزشکیان را به وی تبریک گفت.

عمار حکیم: امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

سید عمار حکیم در پیامی ضمن تبریک اعتماد مردم ایران به دکتر مسعود پزشکیان، ابراز امیدواری کرد که راه شهید رئیسی با این انتخاب استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری صدی البلد عراق، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان برای انتخاب به عنوان رئیس جمهور جدید، تجربه دموکراتیک جدید مبنی بر انتخابات ریاست جمهوری ایران را به رهبری و ملت و دولت ایران تبریک گفت.

وی در پیام خود که در صفحه خود در ایکس منتشر کرد، آورده است: به آقای مسعود پزشکیان به علت دستیابی به اعتماد مردم کشورش تبریک می‌گوئیم و امیدواریم که ایشان مسیر شهید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران را دنبال کند و دوره سیاسی جدیدی را برای حل و فصل پرونده‌های موجود در منطقه و جهان رقم بزند.

پیام تبریک سلطان عمان به مسعود پزشکیان

پیام تبریک سلطان عمان به مسعود پزشکیان

سلطان عمان در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، هیثم بن طارق سلطان عمان با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، ضمن تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران نسبت به بهبود روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیتامورا توشیهیرو، سخنگوی وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

در این پیام که در سه بخش تنظیم شده، آمده است:

۱- دیروز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار و مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

۲- ژاپن امیدوار است که ایران تحت ریاست جمهوری پزشکیان، در تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط منطقه خاورمیانه نقشی سازنده ایفا کند.

۳- ژاپن بر پایه روابط دوستانه سنتی با ایران، همواره به تلاش‌های دیپلماتیک خود در راستای تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط در منطقه خاورمیانه ادامه خواهد داد و در عین حال گفتمان با دولت جدید ایران را تحت ریاست دکتر پزشکیان بهبود خواهد بخشید.


بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

رئیس جمهور سوریه با ارسال پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه با ارسال یک پیام، پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

بشار اسد در این پیام خود تاکید کرد: به همراه شما برای تقویت روابط راهبردی میان ایران و سوریه تلاش می‌کنیم.

رئیس جمهور سوریه اضافه کرد: ما برای گشودن افق‌های جدید و روشن برای همکاری‌های دو جانبه می‌کوشیم.

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

نخست‌وزیر پاکستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «شهباز شریف»، نخست‌وزیر پاکستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، ریاست‌جمهوری «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت.

در بیانیه نخست‌وزیر پاکستان آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران. مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران و ارتقای صلح و ثبات منطقه هستم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پاکستان و ایران به عنوان کشورهای همسایه از روابط نزدیک و تاریخی برخوردارند. ما باید از طریق همکاری‌های متقابل سودمند آینده‌ای روشن را برای دو ملت خود تضمین کنیم.

«آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان نیز پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که «در دوره جدید، روابط دو کشور برادر قوی‌تر شود.»

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

رئیس امارات در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، محمد بن زاید رئیس امارات با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی اعلام کرد: به مسعود پزشکیان رئیس جمهورمنتخب جمهوری اسلامی ایران به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می گویم و برای او توفیق خدمت به کشورش و تحقق خواسته های ملتش را آرزو می کنم و خواستار همکاری با او در راستای خیر دو کشور و دو ملت هستم.

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پادشاه بحرین در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، حمد بن عیسی پادشاه بحرین با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی در پیام تبریک خود تاکید کرد: بحرین خواستار برقراری روابط ممتاز بر اساس همکاری با ایران و تقویت روابط محکم با آن به گونه ای است که به نفع دو کشور و دو ملت باشد.

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابت ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

پاشینیان خطاب به پزشکیان اعلام کرد: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است که «روابط با کشور برادر جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال ارمنستان پیوسته در حال توسعه بوده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیق مستمر روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری‌های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

رئیس‌جمهور بلاروس پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس ضمن تبریک به «مسعود پزشکیان» برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، از او برای سفر به بلاروس دعوت کرد.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور روسیه، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، پاکستان،  وزارت خارجه ژاپن، امیر قطر، پادشاه و ولیعهد عربستان، امیر کویت، سلطان عمان پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

نخست وزیر و رئیس جمهوری عراق در پیام های تبریک خود به رئیس جمهور منتخب ایران، بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

السودانی برای او، موفقیت و توفیق در ماموریتش را آرزو کرد.

وی بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست و اهمیت تداوم هماهنگی در بالاترین سطح و در زمینه های مختلف در راستای خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از سوی دیگر عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

براساس بیانیه ریاست جمهوری عراق، وی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت و برای او، توفیق و موفقیت در مسئولیتش در راستای تحقق آرمان های ملت ایران را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید بر اهتمام عراق به تقویت روابط میان عراق و ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک الهام علی‌اف به مسعود پزشکیان

پیام تبریک الهام علی‌اف به مسعود پزشکیان

الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از azertag(خبرگزاری دولتی جمهوری آذربایجان)، الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

در پیام علی‌اف آمده است: انتخاب شما به عنوان رئیس جمهور ایران را صمیمانه تبریک می‌گویم. روابط بین جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران که بر پایه‌های محکمی از جمله دین مشترک و ریشه‌های فرهنگی، دوستی و برادری استوار است، برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: امروز توافقات حاصل‌شده با هدف توسعه روابط آذربایجان-ایران بر پایه احترام متقابل و حسن همجواری و اجرای پروژه‌های مشترک، در راستای رفاه دو کشور، توسعه پایدار و امنیت کل منطقه به کار گرفته می‌شود.

علی‌اف افزود: باور دارم که از طریق تلاش‌های مشترک، می‌توانیم از تقویت روابط دوستانه کهن و گسترش همکاری دوجانبه بین آذربایجان و ایران در راستای منافع مردم و کشورمان اطمینان حاصل کنیم. از شما برای سفر به آذربایجان به منظور تبادل نظر درباره دورنمای توسعه همکاری‌های دوجانبه دعوت به عمل می‌آورم.

برهم صالح: پیروزی شما فرصت مهمی برای توسعه آینده روابط عراق و ایران است

پیروزی شما فرصت مهمی برای توسعه آینده روابط عراق و ایران است

رئیس جمهور سابق و سیاستمدار عراقی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، برهم صالح رئیس جمهور سابق و سیاستمدار عراقی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک برهم صالح به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای دکتر مسعودی پزشکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک می گویم و از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت در خدمت به ملت عزیز ایران و تأمین رفاه، آرامش و پیشرفت را دارم.

پیروزی شما در این برهه بسیار حساس که منطقه و جهان در آن قرار دارد، فرصت مهمی است برای توسعه آینده روابط عراق و ایران و همچنین اقلیم کردستان عراق بر اساس احترام متقابل، همسایگی و پروژه‌های مشترک، که در خدمت رفاه، توسعه پایدار، صلح و امنیت منطقه باشد. برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

پیش از این مقامات دیگر کشورها از جمله امارات، عمان، قطر، جمهوری آذربایجان، کویت، ژاپن، چین، عربستان سعودی، سوریه، پاکستان، روسیه و عراق نیز پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بودند.

مقامات این کشورها بر تداوم تقویت همکاری‌ها با ایران در سایه فعالیت رئیس جمهور جدید این کشور تاکید کرده‌اند.

امیر کویت انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت

امیر کویت انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت

امیر کویت در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ایران را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران مسعود پزشکیان را به وی تبریک گفت.

عمار حکیم: امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

سید عمار حکیم در پیامی ضمن تبریک اعتماد مردم ایران به دکتر مسعود پزشکیان، ابراز امیدواری کرد که راه شهید رئیسی با این انتخاب استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری صدی البلد عراق، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان برای انتخاب به عنوان رئیس جمهور جدید، تجربه دموکراتیک جدید مبنی بر انتخابات ریاست جمهوری ایران را به رهبری و ملت و دولت ایران تبریک گفت.

وی در پیام خود که در صفحه خود در ایکس منتشر کرد، آورده است: به آقای مسعود پزشکیان به علت دستیابی به اعتماد مردم کشورش تبریک می‌گوئیم و امیدواریم که ایشان مسیر شهید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران را دنبال کند و دوره سیاسی جدیدی را برای حل و فصل پرونده‌های موجود در منطقه و جهان رقم بزند.

پیام تبریک سلطان عمان به مسعود پزشکیان

پیام تبریک سلطان عمان به مسعود پزشکیان

سلطان عمان در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، هیثم بن طارق سلطان عمان با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، ضمن تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران نسبت به بهبود روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیتامورا توشیهیرو، سخنگوی وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

در این پیام که در سه بخش تنظیم شده، آمده است:

۱- دیروز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار و مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

۲- ژاپن امیدوار است که ایران تحت ریاست جمهوری پزشکیان، در تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط منطقه خاورمیانه نقشی سازنده ایفا کند.

۳- ژاپن بر پایه روابط دوستانه سنتی با ایران، همواره به تلاش‌های دیپلماتیک خود در راستای تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط در منطقه خاورمیانه ادامه خواهد داد و در عین حال گفتمان با دولت جدید ایران را تحت ریاست دکتر پزشکیان بهبود خواهد بخشید.


بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

رئیس جمهور سوریه با ارسال پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه با ارسال یک پیام، پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

بشار اسد در این پیام خود تاکید کرد: به همراه شما برای تقویت روابط راهبردی میان ایران و سوریه تلاش می‌کنیم.

رئیس جمهور سوریه اضافه کرد: ما برای گشودن افق‌های جدید و روشن برای همکاری‌های دو جانبه می‌کوشیم.

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

نخست‌وزیر پاکستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «شهباز شریف»، نخست‌وزیر پاکستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، ریاست‌جمهوری «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت.

در بیانیه نخست‌وزیر پاکستان آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران. مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران و ارتقای صلح و ثبات منطقه هستم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پاکستان و ایران به عنوان کشورهای همسایه از روابط نزدیک و تاریخی برخوردارند. ما باید از طریق همکاری‌های متقابل سودمند آینده‌ای روشن را برای دو ملت خود تضمین کنیم.

«آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان نیز پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که «در دوره جدید، روابط دو کشور برادر قوی‌تر شود.»

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

رئیس امارات در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، محمد بن زاید رئیس امارات با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی اعلام کرد: به مسعود پزشکیان رئیس جمهورمنتخب جمهوری اسلامی ایران به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می گویم و برای او توفیق خدمت به کشورش و تحقق خواسته های ملتش را آرزو می کنم و خواستار همکاری با او در راستای خیر دو کشور و دو ملت هستم.

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پادشاه بحرین در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، حمد بن عیسی پادشاه بحرین با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی در پیام تبریک خود تاکید کرد: بحرین خواستار برقراری روابط ممتاز بر اساس همکاری با ایران و تقویت روابط محکم با آن به گونه ای است که به نفع دو کشور و دو ملت باشد.

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابت ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

پاشینیان خطاب به پزشکیان اعلام کرد: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است که «روابط با کشور برادر جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال ارمنستان پیوسته در حال توسعه بوده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیق مستمر روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری‌های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

رئیس‌جمهور بلاروس پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس ضمن تبریک به «مسعود پزشکیان» برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، از او برای سفر به بلاروس دعوت کرد.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور روسیه، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، پاکستان،  وزارت خارجه ژاپن، امیر قطر، پادشاه و ولیعهد عربستان، امیر کویت، سلطان عمان پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

نخست وزیر و رئیس جمهوری عراق در پیام های تبریک خود به رئیس جمهور منتخب ایران، بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

السودانی برای او، موفقیت و توفیق در ماموریتش را آرزو کرد.

وی بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست و اهمیت تداوم هماهنگی در بالاترین سطح و در زمینه های مختلف در راستای خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از سوی دیگر عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

براساس بیانیه ریاست جمهوری عراق، وی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت و برای او، توفیق و موفقیت در مسئولیتش در راستای تحقق آرمان های ملت ایران را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید بر اهتمام عراق به تقویت روابط میان عراق و ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از azertag(خبرگزاری دولتی جمهوری آذربایجان)، الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

در پیام علی‌اف آمده است: انتخاب شما به عنوان رئیس جمهور ایران را صمیمانه تبریک می‌گویم. روابط بین جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران که بر پایه‌های محکمی از جمله دین مشترک و ریشه‌های فرهنگی، دوستی و برادری استوار است، برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: امروز توافقات حاصل‌شده با هدف توسعه روابط آذربایجان-ایران بر پایه احترام متقابل و حسن همجواری و اجرای پروژه‌های مشترک، در راستای رفاه دو کشور، توسعه پایدار و امنیت کل منطقه به کار گرفته می‌شود.

علی‌اف افزود: باور دارم که از طریق تلاش‌های مشترک، می‌توانیم از تقویت روابط دوستانه کهن و گسترش همکاری دوجانبه بین آذربایجان و ایران در راستای منافع مردم و کشورمان اطمینان حاصل کنیم. از شما برای سفر به آذربایجان به منظور تبادل نظر درباره دورنمای توسعه همکاری‌های دوجانبه دعوت به عمل می‌آورم.

برهم صالح: پیروزی شما فرصت مهمی برای توسعه آینده روابط عراق و ایران است

پیروزی شما فرصت مهمی برای توسعه آینده روابط عراق و ایران است

رئیس جمهور سابق و سیاستمدار عراقی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، برهم صالح رئیس جمهور سابق و سیاستمدار عراقی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک برهم صالح به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای دکتر مسعودی پزشکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک می گویم و از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت در خدمت به ملت عزیز ایران و تأمین رفاه، آرامش و پیشرفت را دارم.

پیروزی شما در این برهه بسیار حساس که منطقه و جهان در آن قرار دارد، فرصت مهمی است برای توسعه آینده روابط عراق و ایران و همچنین اقلیم کردستان عراق بر اساس احترام متقابل، همسایگی و پروژه‌های مشترک، که در خدمت رفاه، توسعه پایدار، صلح و امنیت منطقه باشد. برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

پیش از این مقامات دیگر کشورها از جمله امارات، عمان، قطر، جمهوری آذربایجان، کویت، ژاپن، چین، عربستان سعودی، سوریه، پاکستان، روسیه و عراق نیز پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بودند.

مقامات این کشورها بر تداوم تقویت همکاری‌ها با ایران در سایه فعالیت رئیس جمهور جدید این کشور تاکید کرده‌اند.

امیر کویت انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت

امیر کویت انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفت

امیر کویت در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ایران را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران مسعود پزشکیان را به وی تبریک گفت.

عمار حکیم: امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

سید عمار حکیم در پیامی ضمن تبریک اعتماد مردم ایران به دکتر مسعود پزشکیان، ابراز امیدواری کرد که راه شهید رئیسی با این انتخاب استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری صدی البلد عراق، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان برای انتخاب به عنوان رئیس جمهور جدید، تجربه دموکراتیک جدید مبنی بر انتخابات ریاست جمهوری ایران را به رهبری و ملت و دولت ایران تبریک گفت.

وی در پیام خود که در صفحه خود در ایکس منتشر کرد، آورده است: به آقای مسعود پزشکیان به علت دستیابی به اعتماد مردم کشورش تبریک می‌گوئیم و امیدواریم که ایشان مسیر شهید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران را دنبال کند و دوره سیاسی جدیدی را برای حل و فصل پرونده‌های موجود در منطقه و جهان رقم بزند.

پیام تبریک سلطان عمان به مسعود پزشکیان

پیام تبریک سلطان عمان به مسعود پزشکیان

سلطان عمان در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، هیثم بن طارق سلطان عمان با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، ضمن تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران نسبت به بهبود روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیتامورا توشیهیرو، سخنگوی وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

در این پیام که در سه بخش تنظیم شده، آمده است:

۱- دیروز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار و مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

۲- ژاپن امیدوار است که ایران تحت ریاست جمهوری پزشکیان، در تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط منطقه خاورمیانه نقشی سازنده ایفا کند.

۳- ژاپن بر پایه روابط دوستانه سنتی با ایران، همواره به تلاش‌های دیپلماتیک خود در راستای تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط در منطقه خاورمیانه ادامه خواهد داد و در عین حال گفتمان با دولت جدید ایران را تحت ریاست دکتر پزشکیان بهبود خواهد بخشید.


بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

رئیس جمهور سوریه با ارسال پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه با ارسال یک پیام، پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

بشار اسد در این پیام خود تاکید کرد: به همراه شما برای تقویت روابط راهبردی میان ایران و سوریه تلاش می‌کنیم.

رئیس جمهور سوریه اضافه کرد: ما برای گشودن افق‌های جدید و روشن برای همکاری‌های دو جانبه می‌کوشیم.

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

نخست‌وزیر پاکستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «شهباز شریف»، نخست‌وزیر پاکستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، ریاست‌جمهوری «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت.

در بیانیه نخست‌وزیر پاکستان آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران. مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران و ارتقای صلح و ثبات منطقه هستم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پاکستان و ایران به عنوان کشورهای همسایه از روابط نزدیک و تاریخی برخوردارند. ما باید از طریق همکاری‌های متقابل سودمند آینده‌ای روشن را برای دو ملت خود تضمین کنیم.

«آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان نیز پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که «در دوره جدید، روابط دو کشور برادر قوی‌تر شود.»

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

رئیس امارات در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، محمد بن زاید رئیس امارات با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی اعلام کرد: به مسعود پزشکیان رئیس جمهورمنتخب جمهوری اسلامی ایران به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می گویم و برای او توفیق خدمت به کشورش و تحقق خواسته های ملتش را آرزو می کنم و خواستار همکاری با او در راستای خیر دو کشور و دو ملت هستم.

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پادشاه بحرین در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، حمد بن عیسی پادشاه بحرین با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی در پیام تبریک خود تاکید کرد: بحرین خواستار برقراری روابط ممتاز بر اساس همکاری با ایران و تقویت روابط محکم با آن به گونه ای است که به نفع دو کشور و دو ملت باشد.

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابت ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

پاشینیان خطاب به پزشکیان اعلام کرد: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است که «روابط با کشور برادر جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال ارمنستان پیوسته در حال توسعه بوده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیق مستمر روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری‌های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

رئیس‌جمهور بلاروس پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس ضمن تبریک به «مسعود پزشکیان» برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، از او برای سفر به بلاروس دعوت کرد.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور روسیه، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، پاکستان،  وزارت خارجه ژاپن، امیر قطر، پادشاه و ولیعهد عربستان، امیر کویت، سلطان عمان پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

نخست وزیر و رئیس جمهوری عراق در پیام های تبریک خود به رئیس جمهور منتخب ایران، بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

السودانی برای او، موفقیت و توفیق در ماموریتش را آرزو کرد.

وی بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست و اهمیت تداوم هماهنگی در بالاترین سطح و در زمینه های مختلف در راستای خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از سوی دیگر عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

براساس بیانیه ریاست جمهوری عراق، وی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت و برای او، توفیق و موفقیت در مسئولیتش در راستای تحقق آرمان های ملت ایران را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید بر اهتمام عراق به تقویت روابط میان عراق و ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برهم صالح رئیس جمهور سابق و سیاستمدار عراقی در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک برهم صالح به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای دکتر مسعودی پزشکیان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک می گویم و از صمیم قلب برای شما آرزوی موفقیت در خدمت به ملت عزیز ایران و تأمین رفاه، آرامش و پیشرفت را دارم.

پیروزی شما در این برهه بسیار حساس که منطقه و جهان در آن قرار دارد، فرصت مهمی است برای توسعه آینده روابط عراق و ایران و همچنین اقلیم کردستان عراق بر اساس احترام متقابل، همسایگی و پروژه‌های مشترک، که در خدمت رفاه، توسعه پایدار، صلح و امنیت منطقه باشد. برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

پیش از این مقامات دیگر کشورها از جمله امارات، عمان، قطر، جمهوری آذربایجان، کویت، ژاپن، چین، عربستان سعودی، سوریه، پاکستان، روسیه و عراق نیز پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بودند.

مقامات این کشورها بر تداوم تقویت همکاری‌ها با ایران در سایه فعالیت رئیس جمهور جدید این کشور تاکید کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران مسعود پزشکیان را به وی تبریک گفت.

عمار حکیم: امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

امیدواریم راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند

سید عمار حکیم در پیامی ضمن تبریک اعتماد مردم ایران به دکتر مسعود پزشکیان، ابراز امیدواری کرد که راه شهید رئیسی با این انتخاب استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری صدی البلد عراق، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان برای انتخاب به عنوان رئیس جمهور جدید، تجربه دموکراتیک جدید مبنی بر انتخابات ریاست جمهوری ایران را به رهبری و ملت و دولت ایران تبریک گفت.

وی در پیام خود که در صفحه خود در ایکس منتشر کرد، آورده است: به آقای مسعود پزشکیان به علت دستیابی به اعتماد مردم کشورش تبریک می‌گوئیم و امیدواریم که ایشان مسیر شهید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران را دنبال کند و دوره سیاسی جدیدی را برای حل و فصل پرونده‌های موجود در منطقه و جهان رقم بزند.

پیام تبریک سلطان عمان به مسعود پزشکیان

پیام تبریک سلطان عمان به مسعود پزشکیان

سلطان عمان در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، هیثم بن طارق سلطان عمان با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، ضمن تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران نسبت به بهبود روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیتامورا توشیهیرو، سخنگوی وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

در این پیام که در سه بخش تنظیم شده، آمده است:

۱- دیروز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار و مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

۲- ژاپن امیدوار است که ایران تحت ریاست جمهوری پزشکیان، در تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط منطقه خاورمیانه نقشی سازنده ایفا کند.

۳- ژاپن بر پایه روابط دوستانه سنتی با ایران، همواره به تلاش‌های دیپلماتیک خود در راستای تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط در منطقه خاورمیانه ادامه خواهد داد و در عین حال گفتمان با دولت جدید ایران را تحت ریاست دکتر پزشکیان بهبود خواهد بخشید.


بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

رئیس جمهور سوریه با ارسال پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه با ارسال یک پیام، پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

بشار اسد در این پیام خود تاکید کرد: به همراه شما برای تقویت روابط راهبردی میان ایران و سوریه تلاش می‌کنیم.

رئیس جمهور سوریه اضافه کرد: ما برای گشودن افق‌های جدید و روشن برای همکاری‌های دو جانبه می‌کوشیم.

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

نخست‌وزیر پاکستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «شهباز شریف»، نخست‌وزیر پاکستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، ریاست‌جمهوری «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت.

در بیانیه نخست‌وزیر پاکستان آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران. مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران و ارتقای صلح و ثبات منطقه هستم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پاکستان و ایران به عنوان کشورهای همسایه از روابط نزدیک و تاریخی برخوردارند. ما باید از طریق همکاری‌های متقابل سودمند آینده‌ای روشن را برای دو ملت خود تضمین کنیم.

«آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان نیز پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که «در دوره جدید، روابط دو کشور برادر قوی‌تر شود.»

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

رئیس امارات در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، محمد بن زاید رئیس امارات با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی اعلام کرد: به مسعود پزشکیان رئیس جمهورمنتخب جمهوری اسلامی ایران به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می گویم و برای او توفیق خدمت به کشورش و تحقق خواسته های ملتش را آرزو می کنم و خواستار همکاری با او در راستای خیر دو کشور و دو ملت هستم.

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پادشاه بحرین در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، حمد بن عیسی پادشاه بحرین با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی در پیام تبریک خود تاکید کرد: بحرین خواستار برقراری روابط ممتاز بر اساس همکاری با ایران و تقویت روابط محکم با آن به گونه ای است که به نفع دو کشور و دو ملت باشد.

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابت ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

پاشینیان خطاب به پزشکیان اعلام کرد: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است که «روابط با کشور برادر جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال ارمنستان پیوسته در حال توسعه بوده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیق مستمر روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری‌های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

رئیس‌جمهور بلاروس پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس ضمن تبریک به «مسعود پزشکیان» برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، از او برای سفر به بلاروس دعوت کرد.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور روسیه، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، پاکستان،  وزارت خارجه ژاپن، امیر قطر، پادشاه و ولیعهد عربستان، امیر کویت، سلطان عمان پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

نخست وزیر و رئیس جمهوری عراق در پیام های تبریک خود به رئیس جمهور منتخب ایران، بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

السودانی برای او، موفقیت و توفیق در ماموریتش را آرزو کرد.

وی بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست و اهمیت تداوم هماهنگی در بالاترین سطح و در زمینه های مختلف در راستای خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از سوی دیگر عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

براساس بیانیه ریاست جمهوری عراق، وی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت و برای او، توفیق و موفقیت در مسئولیتش در راستای تحقق آرمان های ملت ایران را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید بر اهتمام عراق به تقویت روابط میان عراق و ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری صدی البلد عراق، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان برای انتخاب به عنوان رئیس جمهور جدید، تجربه دموکراتیک جدید مبنی بر انتخابات ریاست جمهوری ایران را به رهبری و ملت و دولت ایران تبریک گفت.

وی در پیام خود که در صفحه خود در ایکس منتشر کرد، آورده است: به آقای مسعود پزشکیان به علت دستیابی به اعتماد مردم کشورش تبریک می‌گوئیم و امیدواریم که ایشان مسیر شهید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران را دنبال کند و دوره سیاسی جدیدی را برای حل و فصل پرونده‌های موجود در منطقه و جهان رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، هیثم بن طارق سلطان عمان با صدور پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، ضمن تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران نسبت به بهبود روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیتامورا توشیهیرو، سخنگوی وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

در این پیام که در سه بخش تنظیم شده، آمده است:

۱- دیروز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار و مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

۲- ژاپن امیدوار است که ایران تحت ریاست جمهوری پزشکیان، در تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط منطقه خاورمیانه نقشی سازنده ایفا کند.

۳- ژاپن بر پایه روابط دوستانه سنتی با ایران، همواره به تلاش‌های دیپلماتیک خود در راستای تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط در منطقه خاورمیانه ادامه خواهد داد و در عین حال گفتمان با دولت جدید ایران را تحت ریاست دکتر پزشکیان بهبود خواهد بخشید.


بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

بشار اسد: در کنار ایران برای تقویت روابط راهبردی تلاش می‌کنیم

رئیس جمهور سوریه با ارسال پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه با ارسال یک پیام، پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

بشار اسد در این پیام خود تاکید کرد: به همراه شما برای تقویت روابط راهبردی میان ایران و سوریه تلاش می‌کنیم.

رئیس جمهور سوریه اضافه کرد: ما برای گشودن افق‌های جدید و روشن برای همکاری‌های دو جانبه می‌کوشیم.

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

نخست‌وزیر پاکستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «شهباز شریف»، نخست‌وزیر پاکستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، ریاست‌جمهوری «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت.

در بیانیه نخست‌وزیر پاکستان آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران. مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران و ارتقای صلح و ثبات منطقه هستم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پاکستان و ایران به عنوان کشورهای همسایه از روابط نزدیک و تاریخی برخوردارند. ما باید از طریق همکاری‌های متقابل سودمند آینده‌ای روشن را برای دو ملت خود تضمین کنیم.

«آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان نیز پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که «در دوره جدید، روابط دو کشور برادر قوی‌تر شود.»

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

رئیس امارات در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، محمد بن زاید رئیس امارات با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی اعلام کرد: به مسعود پزشکیان رئیس جمهورمنتخب جمهوری اسلامی ایران به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می گویم و برای او توفیق خدمت به کشورش و تحقق خواسته های ملتش را آرزو می کنم و خواستار همکاری با او در راستای خیر دو کشور و دو ملت هستم.

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پادشاه بحرین در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، حمد بن عیسی پادشاه بحرین با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی در پیام تبریک خود تاکید کرد: بحرین خواستار برقراری روابط ممتاز بر اساس همکاری با ایران و تقویت روابط محکم با آن به گونه ای است که به نفع دو کشور و دو ملت باشد.

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابت ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

پاشینیان خطاب به پزشکیان اعلام کرد: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است که «روابط با کشور برادر جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال ارمنستان پیوسته در حال توسعه بوده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیق مستمر روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری‌های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

رئیس‌جمهور بلاروس پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس ضمن تبریک به «مسعود پزشکیان» برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، از او برای سفر به بلاروس دعوت کرد.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور روسیه، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، پاکستان،  وزارت خارجه ژاپن، امیر قطر، پادشاه و ولیعهد عربستان، امیر کویت، سلطان عمان پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

نخست وزیر و رئیس جمهوری عراق در پیام های تبریک خود به رئیس جمهور منتخب ایران، بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

السودانی برای او، موفقیت و توفیق در ماموریتش را آرزو کرد.

وی بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست و اهمیت تداوم هماهنگی در بالاترین سطح و در زمینه های مختلف در راستای خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از سوی دیگر عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

براساس بیانیه ریاست جمهوری عراق، وی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت و برای او، توفیق و موفقیت در مسئولیتش در راستای تحقق آرمان های ملت ایران را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید بر اهتمام عراق به تقویت روابط میان عراق و ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیتامورا توشیهیرو، سخنگوی وزارت خارجه ژاپن با انتشار پیامی در تارنمای رسمی این وزارتخانه، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

در این پیام که در سه بخش تنظیم شده، آمده است:

۱- دیروز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار و مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

۲- ژاپن امیدوار است که ایران تحت ریاست جمهوری پزشکیان، در تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط منطقه خاورمیانه نقشی سازنده ایفا کند.

۳- ژاپن بر پایه روابط دوستانه سنتی با ایران، همواره به تلاش‌های دیپلماتیک خود در راستای تعدیل تنش‌ها و ثبات‌بخشی به شرایط در منطقه خاورمیانه ادامه خواهد داد و در عین حال گفتمان با دولت جدید ایران را تحت ریاست دکتر پزشکیان بهبود خواهد بخشید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه با ارسال یک پیام، پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

بشار اسد در این پیام خود تاکید کرد: به همراه شما برای تقویت روابط راهبردی میان ایران و سوریه تلاش می‌کنیم.

رئیس جمهور سوریه اضافه کرد: ما برای گشودن افق‌های جدید و روشن برای همکاری‌های دو جانبه می‌کوشیم.

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

تبریک نخست وزیر پاکستان به رئیس‌جمهور منتخب ایران

نخست‌وزیر پاکستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «شهباز شریف»، نخست‌وزیر پاکستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، ریاست‌جمهوری «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت.

در بیانیه نخست‌وزیر پاکستان آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران. مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران و ارتقای صلح و ثبات منطقه هستم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پاکستان و ایران به عنوان کشورهای همسایه از روابط نزدیک و تاریخی برخوردارند. ما باید از طریق همکاری‌های متقابل سودمند آینده‌ای روشن را برای دو ملت خود تضمین کنیم.

«آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان نیز پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که «در دوره جدید، روابط دو کشور برادر قوی‌تر شود.»

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

رئیس امارات در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، محمد بن زاید رئیس امارات با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی اعلام کرد: به مسعود پزشکیان رئیس جمهورمنتخب جمهوری اسلامی ایران به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می گویم و برای او توفیق خدمت به کشورش و تحقق خواسته های ملتش را آرزو می کنم و خواستار همکاری با او در راستای خیر دو کشور و دو ملت هستم.

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پادشاه بحرین در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، حمد بن عیسی پادشاه بحرین با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی در پیام تبریک خود تاکید کرد: بحرین خواستار برقراری روابط ممتاز بر اساس همکاری با ایران و تقویت روابط محکم با آن به گونه ای است که به نفع دو کشور و دو ملت باشد.

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابت ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

پاشینیان خطاب به پزشکیان اعلام کرد: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است که «روابط با کشور برادر جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال ارمنستان پیوسته در حال توسعه بوده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیق مستمر روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری‌های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

رئیس‌جمهور بلاروس پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس ضمن تبریک به «مسعود پزشکیان» برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، از او برای سفر به بلاروس دعوت کرد.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور روسیه، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، پاکستان،  وزارت خارجه ژاپن، امیر قطر، پادشاه و ولیعهد عربستان، امیر کویت، سلطان عمان پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

نخست وزیر و رئیس جمهوری عراق در پیام های تبریک خود به رئیس جمهور منتخب ایران، بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

السودانی برای او، موفقیت و توفیق در ماموریتش را آرزو کرد.

وی بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست و اهمیت تداوم هماهنگی در بالاترین سطح و در زمینه های مختلف در راستای خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از سوی دیگر عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

براساس بیانیه ریاست جمهوری عراق، وی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت و برای او، توفیق و موفقیت در مسئولیتش در راستای تحقق آرمان های ملت ایران را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید بر اهتمام عراق به تقویت روابط میان عراق و ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «شهباز شریف»، نخست‌وزیر پاکستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، ریاست‌جمهوری «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت.

در بیانیه نخست‌وزیر پاکستان آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران. مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران و ارتقای صلح و ثبات منطقه هستم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پاکستان و ایران به عنوان کشورهای همسایه از روابط نزدیک و تاریخی برخوردارند. ما باید از طریق همکاری‌های متقابل سودمند آینده‌ای روشن را برای دو ملت خود تضمین کنیم.

«آصف علی زرداری» رئیس جمهور پاکستان نیز پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که «در دوره جدید، روابط دو کشور برادر قوی‌تر شود.»

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رئیس امارات به مسعود پزشکیان

رئیس امارات در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، محمد بن زاید رئیس امارات با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی اعلام کرد: به مسعود پزشکیان رئیس جمهورمنتخب جمهوری اسلامی ایران به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می گویم و برای او توفیق خدمت به کشورش و تحقق خواسته های ملتش را آرزو می کنم و خواستار همکاری با او در راستای خیر دو کشور و دو ملت هستم.

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پادشاه بحرین در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، حمد بن عیسی پادشاه بحرین با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی در پیام تبریک خود تاکید کرد: بحرین خواستار برقراری روابط ممتاز بر اساس همکاری با ایران و تقویت روابط محکم با آن به گونه ای است که به نفع دو کشور و دو ملت باشد.

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابت ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

پاشینیان خطاب به پزشکیان اعلام کرد: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است که «روابط با کشور برادر جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال ارمنستان پیوسته در حال توسعه بوده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیق مستمر روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری‌های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

رئیس‌جمهور بلاروس پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس ضمن تبریک به «مسعود پزشکیان» برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، از او برای سفر به بلاروس دعوت کرد.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور روسیه، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، پاکستان،  وزارت خارجه ژاپن، امیر قطر، پادشاه و ولیعهد عربستان، امیر کویت، سلطان عمان پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

نخست وزیر و رئیس جمهوری عراق در پیام های تبریک خود به رئیس جمهور منتخب ایران، بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

السودانی برای او، موفقیت و توفیق در ماموریتش را آرزو کرد.

وی بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست و اهمیت تداوم هماهنگی در بالاترین سطح و در زمینه های مختلف در راستای خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از سوی دیگر عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

براساس بیانیه ریاست جمهوری عراق، وی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت و برای او، توفیق و موفقیت در مسئولیتش در راستای تحقق آرمان های ملت ایران را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید بر اهتمام عراق به تقویت روابط میان عراق و ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، محمد بن زاید رئیس امارات با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی اعلام کرد: به مسعود پزشکیان رئیس جمهورمنتخب جمهوری اسلامی ایران به خاطر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک می گویم و برای او توفیق خدمت به کشورش و تحقق خواسته های ملتش را آرزو می کنم و خواستار همکاری با او در راستای خیر دو کشور و دو ملت هستم.

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پیام تبریک پادشاه بحرین به مسعود پزشکیان

پادشاه بحرین در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، حمد بن عیسی پادشاه بحرین با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی در پیام تبریک خود تاکید کرد: بحرین خواستار برقراری روابط ممتاز بر اساس همکاری با ایران و تقویت روابط محکم با آن به گونه ای است که به نفع دو کشور و دو ملت باشد.

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابت ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

پاشینیان خطاب به پزشکیان اعلام کرد: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است که «روابط با کشور برادر جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال ارمنستان پیوسته در حال توسعه بوده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیق مستمر روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری‌های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

رئیس‌جمهور بلاروس پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس ضمن تبریک به «مسعود پزشکیان» برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، از او برای سفر به بلاروس دعوت کرد.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور روسیه، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، پاکستان،  وزارت خارجه ژاپن، امیر قطر، پادشاه و ولیعهد عربستان، امیر کویت، سلطان عمان پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

نخست وزیر و رئیس جمهوری عراق در پیام های تبریک خود به رئیس جمهور منتخب ایران، بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

السودانی برای او، موفقیت و توفیق در ماموریتش را آرزو کرد.

وی بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست و اهمیت تداوم هماهنگی در بالاترین سطح و در زمینه های مختلف در راستای خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از سوی دیگر عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

براساس بیانیه ریاست جمهوری عراق، وی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت و برای او، توفیق و موفقیت در مسئولیتش در راستای تحقق آرمان های ملت ایران را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید بر اهتمام عراق به تقویت روابط میان عراق و ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، حمد بن عیسی پادشاه بحرین با انتشار توییتی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک و تهنیت گفت.

وی در پیام تبریک خود تاکید کرد: بحرین خواستار برقراری روابط ممتاز بر اساس همکاری با ایران و تقویت روابط محکم با آن به گونه ای است که به نفع دو کشور و دو ملت باشد.

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

«پاشینیان» پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابت ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

پاشینیان خطاب به پزشکیان اعلام کرد: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است که «روابط با کشور برادر جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال ارمنستان پیوسته در حال توسعه بوده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیق مستمر روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری‌های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

«لوکاشنکو» پیروزی رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت

رئیس‌جمهور بلاروس پیروزی «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس ضمن تبریک به «مسعود پزشکیان» برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، از او برای سفر به بلاروس دعوت کرد.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور روسیه، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، پاکستان،  وزارت خارجه ژاپن، امیر قطر، پادشاه و ولیعهد عربستان، امیر کویت، سلطان عمان پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

نخست وزیر و رئیس جمهوری عراق در پیام های تبریک خود به رئیس جمهور منتخب ایران، بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

السودانی برای او، موفقیت و توفیق در ماموریتش را آرزو کرد.

وی بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست و اهمیت تداوم هماهنگی در بالاترین سطح و در زمینه های مختلف در راستای خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از سوی دیگر عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

براساس بیانیه ریاست جمهوری عراق، وی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت و برای او، توفیق و موفقیت در مسئولیتش در راستای تحقق آرمان های ملت ایران را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید بر اهتمام عراق به تقویت روابط میان عراق و ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان با انتشار پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابت ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت.

پاشینیان خطاب به پزشکیان اعلام کرد: انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است که «روابط با کشور برادر جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال ارمنستان پیوسته در حال توسعه بوده است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تعمیق مستمر روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری‌های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس ضمن تبریک به «مسعود پزشکیان» برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، از او برای سفر به بلاروس دعوت کرد.

پیش از این نیز رئیس‌جمهور روسیه، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، پاکستان،  وزارت خارجه ژاپن، امیر قطر، پادشاه و ولیعهد عربستان، امیر کویت، سلطان عمان پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

تاکید السودانی و رشید بر عمق روابط عراق و ایران

نخست وزیر و رئیس جمهوری عراق در پیام های تبریک خود به رئیس جمهور منتخب ایران، بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

السودانی برای او، موفقیت و توفیق در ماموریتش را آرزو کرد.

وی بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست و اهمیت تداوم هماهنگی در بالاترین سطح و در زمینه های مختلف در راستای خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از سوی دیگر عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

براساس بیانیه ریاست جمهوری عراق، وی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت و برای او، توفیق و موفقیت در مسئولیتش در راستای تحقق آرمان های ملت ایران را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید بر اهتمام عراق به تقویت روابط میان عراق و ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را تبریک گفت.

السودانی برای او، موفقیت و توفیق در ماموریتش را آرزو کرد.

وی بر عمق روابط دو کشور همسایه و دوست و اهمیت تداوم هماهنگی در بالاترین سطح و در زمینه های مختلف در راستای خدمت به منافع مشترک تاکید کرد.

از سوی دیگر عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق، پیروزی مسعود پزشکیان، در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

براساس بیانیه ریاست جمهوری عراق، وی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت و برای او، توفیق و موفقیت در مسئولیتش در راستای تحقق آرمان های ملت ایران را آرزو کرد.

عبداللطیف رشید بر اهتمام عراق به تقویت روابط میان عراق و ایران در راستای خدمت به منافع دو کشور و ملت همسایه تاکید کرد.

نظر شما