شناسهٔ خبر: 67333956 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

هاشمی در خصوص تعداد مدال های ایران در المپیک پاریس گفت: از روز اول اعلام کردیم که پیش‌بینی‌ها را نمی‌گوییم تا فشار روانی به ورزشکاران وارد نشود.

پیش‌بینی مدال نمی‌کنیم تا به ورزشکاران فشار نیاوریم

پیش‌بینی مدال نمی‌کنیم تا به ورزشکاران فشار نیاوریم

صاحب‌خبر -

مناف هاشمی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز المپیک در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز سوم تیر و روز المپیک است که در سراسر جهان جشن گرفته می‌شود. در آستانه المپیک پاریس هستیم و این جشن رنگ و بوی دیگری دارد و همه کشور‌ها تلاش چندساله خود را به المپیک می‌برند. امیدوارم نتایج خوبی در المپیک پاریس بگیرند.

او ادامه داد: ۳۷ سهمیه داشتیم و فکر می‌کنم سه تا چهار سهمیه دیگر بگیریم. شاید کمی مانند دوره قبل نباشد، اما امیدوارم از لحاظ نتیجه، شادی و نشاط را برای مردم ایران به ارمغان آوریم.

هاشمی درباره پیش‌بینی کمیته ملی المپیک از تعداد مدال‌های ایران در المپیک پاریس گفت: از روز اول اعلام کردیم که پیش‌بینی‌ها را نمی‌گوییم تا فشار روانی به ورزشکاران وارد نشود و هر زمان روسای فدراسیون‌ها خواستند خودشان اعلام کنند. تنها پیش‌بینی ما در مورد تعداد سهمیه بود که گفتیم پیش‌بینی می‌کنیم به عدد ۴۰ برسد و در حال حاضر نزدیک به آن هستیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که اکثر کشور‌ها لباس‌های خود را رونمایی کردند. چرا هیچ خبری از لباس کاروان ایران نیست، گفت: در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو دیدید که بهترین لباس انتخاب شد و ایرادی نبود. برای المپیک پاریس هم کار کارشناسی انجام شده و بهترین نخبگان در این زمینه نظر دادند. همه کار‌ها انجام شده و بهترین را انتخاب کردیم. تشخیص رونمایی از لباس با نظر هیات اجرایی است و هر زمان صلاح بدانند، مراسم رونمایی انجام می‌شود.

نظر شما