شناسهٔ خبر: 67302526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

باشگاه نساجی واگذار می‌شود

مدیرعامل باشگاه نساجی از تصمیم جدی این باشگاه مبنی بر واگذاری امتیاز تیم خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه نساجی واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از تصمیم جدی این باشگاه مبنی بر واگذاری امتیاز تیم خبر داد.


بایندریان گفت: مجموعه ما تصمیم قطعی برای واگذاری گرفته است؛ اما هواداران اصلا نگران نباشند. قرارداد آقای الهامی برای فصل آینده تمدید شده، دروازه‌بان برزیلی تیم مانده است و بقیه مسائل هم رو به روال است. یک تیم آماده و کامل را در اختیار داریم که هر مالک و مؤسسه‌ای که آن را در اختیار بگیرد، مشکلی از بابت گذشته نخواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه نساجی افزود: امیدوارم مالکین آینده نساجی بتوانند مشکلات سخت‌افزاری تیم را حل کنند؛ نساجی تیمی دوست‌داشتنی و ریشه‌دار در مازندران است و حق این تیم است که در شهر خودش تمرین کند و همان جا مسابقه بدهد. امیدوارم آینده خوبی در انتظار باشگاه باشد.

بایندریان تصریح کرد: به جرأت می‌گویم که باشگاه نساجی هیچ بدهی به افراد و ارگان‌ها ندارد. با تلاش و مساعدت مالک باشگاه، جزء معدود باشگاه‌هایی هستیم که هیچ بدهی نداریم و یک تیم آماده کسب موفقیت را به مالکین جدید تقدیم خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم مجموعه برای واگذاری جدی است. به هر حال آقای حدادیان به این نتیجه رسیده که تیم واگذار شود و در این خصوص آمادگی صددرصدی وجود دارد.

نظر شما