شناسهٔ خبر: 66973300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شکست نساجی در روز بقا فولاد در لیگ برتر

تیم نساجی مازندران با شکست یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان، موجب بقا این تیم جنوبی در لیگ برتر فوتبال شد.

صاحب‌خبر -

شکست نساجی در روز بقا فولاد در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر موفق شد نساجی مازندران را شکست دهد تا بقای خود را در لیگ بیست و چهارم قطعی کند.
 
در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران که هفته پایانی مسابقات محسوب می‌شود دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ویسی خاتمه پیدا کرد. 
 
شاگردان الهامی در تیم نساجی عملکرد بسیار خوبی به اجرا گذاشتند و سعی داشتند با بستن کانال‌های کناری مانع از نفوذ بازیکنان تکنیکی تیم فولاد شوند. این موضوع در نیمه دوم هم قابل مشاهده بود تا اینکه در دقیقه هشتاد و سوم و پس از اینکه بازیکنان فولاد خوزستان موقعیت‌های بسیار زیادی را از دست دادند، توسط ساسان انصاری به گل نجات بخش خود رسیدند.
 
آنها که با توجه به نتایج همزمان در هفته سی‌ام برای باقیماندن در لیگ و حضور در لیگ بیست و چهارم نیازمند پیروزی مقابل نساجی بودند، به لطف تک گل ساسان انصاری به این مهم دست پیدا کردند و آنها قرار است در فصل بعد هم لیگ برتری بمانند.
 
با این نتیجه عبدالله ویسی تیم فولاد خوزستان را با ۲۹ امتیاز در رده یازدهم جدول تحویل خواهد داد و با توجه به تفاضل و بازی‌های رودررو، در رده یازدهم جدول بالاتر از نساجی و هوادار دو تیم ۲۹ امتیازی دیگر ایستادند.
 
هفته سی‌ام لیگ برتر - لیگ بیست و سوم فوتبال ایران
دوشنبه 1403/03/12 ساعت 19:00
ورزشگاه: شهید وطنی قائم شهر
گروه داوری: مرتضی منصوریان/ کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده و محمد عطایی/ داور چهارم: کیوان علیمحمدی
 
شکست نساجی در روز بقا فولاد در لیگ برترترکیب فولاد: 
شهاب گردان، شاهین توکلی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، مجتبی نجاریان، لوکاس کاندیدو، احسان پهلوان، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، محمد عسکری و لوسیانو پریرا
سرمربی: عبدالله ویسی
 
ترکیب نساجی:
لوان پولی، امیرمهدی جانملکی، امیر محمد هوشمند، سعید آقایی، مهرداد عبدی (57-محمود قائد رحمتی)، منصور باقری، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران، محمدرضا عباسی (78-وحید محمدزاده)، محمدرضا حسینی (57-اسماعیل بابایی) و محمدرضا آزادی (66-محمد عباس زاده)
سرمربی: ساکت الهامی
 
🟡اخطار ها:
نساجی: 🟨سعید آقایی(43) 🟨مهرداد عبدی (45+4)
 
️شرح گل:
(ساسان انصاری دقیقه 83) پاس عمقی کاندیدو به ساسان انصاری رسید و در شرایطی که محمدزاده تکل خود را بسته بود، نتوانست از گل شدن این توپ جلوگیری کند.
 
لحظات حساس:
دقیقه 10: هر دو تیم برای گلزنی فشار آورده‌اند اما تا اینجای کار شاهد موقعیت خاصی نبودیم.
دقیقه 15: نفوذ زامهران از سمت راست، با شوت این بازیکن همراه شد که این توپ توسط گردان به خوبی مهار شد.
دقیقه 34: بازی بسیار فیزیکی و درگیرانه دنبال می‌شود و این عاملی بود تا بازیکنان دو تیم اغلب در میانه زمین با یکدیگر درگیر باشند.
دقیقه 40: شوت از راه دور حیدریه توسط پولی به خوبی مهار شد تا یک موقعیت دیگر برای آنها از دست برود.
دقیقه 62: اشتباه مدافعان نساجی باعث شد، توپ در اختیار ساسان انصاری قرار بگیرد که این توپ راه به دروازه نبرد.
دقیقه 70: حرکت خوب آرغند از پشت مدافعان نساجی، با ضربه چیپ این بازیکن همراه شد که در نهایت این شوت هم از بالای دروازه بیرون رفت.
 
در پایان بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور.  تیم پرسپولیس با ۶۸ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، استقلال تهران با ۶۷ امتیاز دوم شد و سپاهان اصفهان با ۵۷ امتیاز در مکان سوم ایستاد.
 
تیم نساجی مازندران هم با ۲۹ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت. 
 
در پایان مسابقات این فصل، تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان به لیگ دسته یک فوتبال سقوط کردند. 
 
ایوب رضوانی گزارش می دهد
<div id="video-display-embed-code_11176250"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4249633/11176250?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما