شناسهٔ خبر: 66911770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از بقای نساجی در لیگ برتر خوشحالیم

مربی نساجی: از بقای نساجی در لیگ برتر خوشحالیم.

صاحب‌خبر -

از بقای نساجی در لیگ برتر خوشحالیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پس از برد پر گل مقابل هوادار گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی داشت پایاپای پیش می‌رفت و ما توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم و بعد از آن ده نفره شدن تیم حریف، هوادار را دفرمه کرد و ما هم از لحاظ برتری تعداد و جلو بودن به گل‌های بعدی رسیدیم. می‌خواستم به آقای شجاعی تبریک ویژه بگویم. با اینکه تیم‌شان ده نفره شد و از نظر نتیجه هم تیم‌شان عقب بود ولی اصلا از اصول تاکتیکی خودشان پا پس نکشیدند و تا لحظه آخر اصرار داشتند به شکل فوتبالی که از دقیقه اول شروع کرده بودند.

مصطفی صداقت درباره هواداران نساجی افزود: به بچه‌های خودمان و هواداران‌مان خداقوت می‌گویم. امیدوارم بدهی‌هایی که به هواداران داشتیم تا حدودی جبران شده باشد. وعده بعدی ما و هواداران‌مان بازی بعدی در قائم شهر است. امروز به‌خاطر شرایطی که استادیوم داشت نتوانستیم هواداران را از نزدیک ببینیم.

مربی نساجی درباره تمدید قرارداد ساکت الهامی در سال بعد گفت: وضعیت قراردادی آقای الهامی تا پایان فصل بود و قرارداد ما نیم فصله بود. من می‌دانم که آقا ساکت صحبت از تمدید قرارداد را در دو سه باری که از سمت باشگاه مطرح شده بود، به پایان فصل موکول کردند، چون می‌خواستند تمرکزشان روی شرایط تیم باشد. می‌دانم که قول و قرارشان به انتهای فصل موکول شده است ولی قراردادی که الان جاری است تا انتهای فصل می‌باشد.

صداقت درباره فوتبال زیبا و نتیجه‌بخش تیمش گفت: اگر شما به عنوان نماینده هواداران‌مان و جامعه فوتبال نظرتان درباره ما و تیم نساجی این باشد خوشحال هستیم. شرایط ما طوری بود که اولویت اول بحث امتیاز گرفتن بود و خدا را صدهزار مرتبه شکر که توام شده با فوتبال زیبا و چشم‌نواز. به هر حال ما هم زمان کمی برای پیاده‌سازی برنامه‌های تاکتیکی آقای الهامی داشتیم و هم استرس جدول و امتیاز را داشتیم. خوشحالیم که این اتفاق افتاده و نتیجه همراه با فوتبال زیبا بوده است.


تیم نساجی مازندران در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دیشب در ورزشگاه پاس قوامین تهران با نتیجه پر گل ۵ بر ۰ میزبانش هوادار را شکست داد.
نساجی با این برد ۲۹ امتیازی شد و در رده یازدهم جدول قرار گرفت و در لیگ برتر ماندنی شد.

نظر شما