شناسهٔ خبر: 67527542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

روند مشارکت در کرمانشاه صعودی است

استاندار کرمانشاه با اشاره به روند صعودی مشارکت در استان گفت: از مردم درخواست می‌کنم هرچه سریع‌تر به شعب اخذ رای مراجعه کنند تا با ازدحام جمعیت مواجه نشوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی عصر امروز _جمعه پانزدهم تیر_ در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان از افزایش حدود ۵۰ درصدی مشارکت در ساعات سپری شده از زمان انتخابات خبر داد و اظهار کرد: احراز هویت‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که در این دوره با افزایش ۵۰ درصدی مشارکت نسبت به دور اول انتخابات مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در ساعات ظهر گرمای هوا اندکی روند مشارکت را کند کرد، افزود: از ساعات بعدازظهر موج دوم مشارکت آغاز می‌شود؛ بنابراین از مردم می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به شعب اخذ رأی مراجعه کرده تا با ازدحام جمعیت مواجه نشوند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به روند صعودی مشارکت، پیش‌بینی ما این است که در ساعات آینده ازدحام جمعیت را در شعب داشته باشیم و توصیه می‌شود مردم رأی دادن خود را به تأخیر نیندازند.

صحرایی با تاکید بر حراست از آرای مردم تاکید کرد: رأی مردم حق‌الناس است و با تمام وجود از این آرا حراست خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در این دوره علاوه بر ناظران و بازرسان که بر روند انتخابات نظارت دارند، بر اساس قانون هریک از کاندیداها می‌توانند نماینده‌ای برای حضور در شعب اخذ رأی معرفی کنند و نماینده کاندیداها در حال حاضر در شعب حاضر هستند و بر روند انتخابات تا پایان شمارش آرا نظارت دارند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در این دوره حساسیت کار بالا است و با تمام توان در تلاش هستیم که از این آزمون سربلند بیرون بیاییم، گفت: در این دوره ۳۲ هزار نفر برگزاری انتخابات در استان را برعهده دارند.

نظر شما