شناسهٔ خبر: 67284876 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

فسخ مرد شماره یک با سرخ پوشان چالش جدیدی را پیش روی مدیران به وجود آورده است.

چالش جدید پرسپولیس؛ به دنبال جایگزین بیرانوند!

چالش جدید پرسپولیس؛ به دنبال جایگزین بیرانوند!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ علیرضا بیرانوند صبح چهارشنبه در اقدامی جنجالی به سراغ فسخ قرارداد خود با پرسپولیس رفت تا به مانند بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فصل گذشته، آینده کاری بیرانوند در پرسپولیس، یکی از ابهامات نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان پایتخت باشد؛ هر چند که به نظر می‌رسد شرایط در مقطع کنونی با فصل گذشته متفاوت است و هم عزم بیرانوند برای جدایی جدی است و هم در طرف مقابل، پرسپولیسی‌ها تمایل چندانی دیگر به ادامه همکاری با علیرضا بیرانوند ندارند!

عضو کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد انجام شده از سوی بیرانوند، اقدام دروازه‌بان پرسپولیس و فسخ قرارداد انجام شده را غیرموجه دانست. گفته می‌شود که بعد از فسخ انجام شده از سوی علیرضا بیرانوند، سرخ‌پوشان پایتخت منتظر وصول این نامه هستند تا اقدامات تکمیلی را پیرامون رفتار جنجالی بیرانوند بدهند و قصد آن دارند تا از سوی کمیته تعیین‌وضعیت این موضوع پیگیری کنند. جالب آنکه با تایید حسین شهریاری، رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس، سرخ‌ها بعد از فسخ قرارداد انجام شده از سوی علیرضا بیرانوند، مذاکرات خود را برای جذب جانشین او آغاز کرده‌اند!

سرخ‌پوشان پایتخت در حالی قید ادامه همکاری با بیرانوند را زده‌اند و قصد دارند از مراجع قانونی پیگیر فسخ انجام شده از سوی علیرضا بیرانوند شوند که جدی‌ترین نام مطرح شده برای خط دروازه پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد بیرانوند، پیام نیازمند است. در این‌باره حتی گفته می‌شود که پیگیری‌های اولیه پیرامون شرایط نیازمند هم انجام شده اما این دروازه‌بان باتجربه که اکنون در اردوی سپاهان برای شرکت در مسابقه فینال جام حذفی حضور دارد، با سپاهان برای فصل آینده قرارداد دارد.

پرسپولیسی‌ها در شرایطی درصدد جلب رضایت پیام نیازمند هستند و در این‌باره شنیده می‌شود که پیگیری‌ها برای جذب دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان ادامه دارد که نام یک دروازه‌بان خارجی هم به میان آمده است؛ اوتکیر یوسوپوف. دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان که در تیم نوفباخور عضویت دارد و گفته می‌شود که یوسوپوف برای حضور در خط دروازه پرسپولیس به مدیران باشگاه معرفی شده و حالا باید دید با توجه به اقدامات انجام شده از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس، سرانجام چه فعل‌وانفعالاتی در خط دروازه سرخ‌پوشان پایتخت رخ خواهد داد.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما