شناسهٔ خبر: 67283322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد

تجلیل از ۱۱۰ نفر از مبلغان حوزه دین در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ۱۱۰ نفر در همایش تجلیل از مبلغان عرصه‌های مختلف دینی در استان کردستان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت که ۳۰ نفر از آن‌ها بانوان فعالان در عرصه‌های قرآنی و دینی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با دستور امام راحل در سال ۱۳۶۰ پایه‌گذاری شد و بعدها با تغییراتی که در اساسنامه آن ایجاد شد قوام پیدا کرد و به یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی تبدیل شد.

وی افزود: این سازمان در راستای تکالیف ذاتی خود وظایفی را برعهده دارد که همواره مُهر تأیید رهبر انقلاب را نیز گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: طرح زندگی با آیه‌ها، آخرین برنامه‌ای بود که در ماه رمضان توسط این سازمان و با مشارکت مردم و تعدادی از دستگاه‌ها برگزار شد که فقط در بخش مسابقه پیامکی آن بیش از ۱۸۰ هزار نفر در استان شرکت کردند.

حجت‌الاسلام رازیانی ادامه داد: در آزمون حفظ ۳۰ آیه این طرح هم بیش از ۷۰ هزار نفر در استان شرکت کردند و موفق شدند که مدرک آن را اخذ کنند.

برنامه‌های گرامیداشت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی در کردستان

وی گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های متعددی در استان تدارک دیده شده که از جمله آن می‌توان به غبارروبی گلزار شهدا، دیدار کارکنان این سازمان با نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان، سرکشی از خانواده‌های عرصه تبلیغ و پیشکسوتان این حوزه و همایش تجلیل از فعالان عرصه تبلیغ دین اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: ۱۱۰ نفر در همایش تجلیل از مبلغان عرصه‌های مختلف دینی در استان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت که ۳۰ نفر از آنها بانوان فعالان در عرصه‌های قرآنی و دینی هستند.

حجت‌الاسلام رازیانی در ادامه به پویش ملی چله خدمت نیز اشاره و تصریح کرد: تشکل‌ها و هیئت‌های دینی این سازمان نیز در راستا در ایام شهادت رئیس‌جمهور و اعیاد قربان و غدیر فعال بوده و خدمات بسیاری را ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌های انتخاباتی با هدف ایجاد شور و نشاط در این عرصه، در تشکل‌ها و هیئت‌های دینی استان برگزار شده و امیدواریم که حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

برگزاری ۲۰۰ برنامه همزمان با عید غدیر در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه تصریح کرد: عید غدیر را در پیش رو داریم که در این راستا بیش از ۲۰۰ برنامه در شهرهای مختلف استان کردستان با نگاه وحدت بخش برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رازیانی تاکید کرد: قرآن کریم محور وحدت همه مسلمانان است و شیعه و سنی نمی‌شناسد و همچون عمود خیمه‌ای همه ما را دور یکدیگر جمع کرده است.

وی گفت: امسال ماه محرم متفاوتی را در پیش‌رو خواهیم داشت و برگزاری برنامه‌هایی همچون زندگی با آیه‌ها نیز در این ایام ادامه خواهد داشت.

نظر شما