شناسهٔ خبر: 67282280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسئولان قضایی آذربایجان غربی در ۶ مسجد استان به مشکلات مردم رسیدگی کردند

۱۲۸ نفر از مدیران قضایی آذربایجان غربی در مساجد استان به مناسبت هفته قوه قضاییه به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و ۱۲۶ نفر از مسئولین قضایی و مدیران کل ادارات تابعه به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در مساجد سطح استان ضمن ملاقات چهره به چهره با مردم به درخواست‌ها و مشکلات قضایی آنان رسیدگی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

این دیدار‌ها در مرکز استان در قالب ۶ گروه و در مناطق مختلف شهر در مساجد جنرال، نبی الکرم، یاوران امام حسین، بلال حبشی، الرحمن و امام صادق (ع) برگزار و عتباتی و سایر مسئولان ارشد قضایی و ادارات تابعه پس از دیدار با ساکنان این مناطق نماز جماعت مغرب و عشا را با نمازگزاران این مساجد اقامه کردند.

عتباتی در حاشیه این حضور بیان داشت: امروز به مناسبت هفته قوه قضاییه با برنامه‌ریزی که انجام شد با همراهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیران قضایی و ادارات تابعه در ۶ مسجد مرکز استان و حضور بیش از ۹۲ نفر از مسئولان قضایی حوزه‌های قضایی ملاقات مردمی با محوریت مساجد انجام یافت.

وی افزود: در این حضور‌ها سعی می‌گردد مسئولان قضایی در خدمت مردم شریف بوده و ضمن صدور دستورات لازم به درخواست‌های مراجعین راهنمایی، ارشادات و مشاوره حقوقی و قضایی ارائه کنند.

عتباتی در پایان تاکید کرد: یقیناً این دیدار‌ها و ارتباط چهره به چهره ضمن اینکه باعث می‌شود مردم با امنیت خاطر مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند، مدیران قضایی نیز ضمن اشرافیت به این مشکلات با اختیارات قانونی که دارند در سریعترین زمان ممکن در راستای حل این مسائل و مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

نظر شما