شناسهٔ خبر: 67282192 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کوثری: کانادا نوکری خودش را نشان داد/ کشورهای تازه به دوران رسیده نمی‌توانند مانع اقتدا سپاه شوند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین کانادا وابستگی و نوکر صفتی خود را به کشورهای غربی بزرگتر خود نشان دادند؛ چرا که اروپایی‌ها خودشان سپاه را تحریم نکردند و آن را در لیست گروه‌های تروریستی قرار ندادند اما کانادا این کار را انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اقدام کانادا در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مسئولین کانادا وابستگی و نوکر صفتی خود را به کشورهای غربی بزرگتر خود نشان دادند؛ چرا که اروپایی‌ها خودشان سپاه را تحریم نکردند و آن را در لیست گروه‌های تروریستی قرار ندادند اما کانادا این کار را انجام داد. قدرت جسارت، صلابت و اقتدار سپاه پاسداران باعث شد تا دشمنان قصد تخریب روحیه جهادی سپاه را داشته باشند؛ درحالی که از زمان تأسیس سپاه پاسداران در سال ۵۸ تا امروز خیلی از این اتفاقات و دشمنی‌ها علیه آنان رخ داده است.

وی در گفت‌وگو با ایسناادامه داد: بنابراین کشورهای تازه به دوران رسیده با ابزار تحریم نمی‌توانند مانع اقتدار سپاه و باعث التماس آن به کشورهای غربی شوند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرتر و با صلابت‌تر نسبت به گذشته به کار خود ادامه می‌دهد و متوقف نخواهد شد؛ بنابراین کشورهای اروپایی و غربی از روی استیصال تصمیماتی می‌گیرند که بی اثر خواهد بود.

کوثری در پایان یادآور شد: سپاه پاسداران نیز در عمل اثرگذاری و فعالیت خود را نشان می‌دهد و توجهی به حرف و حدیث‌های کشورهای دیگر ندارد.

27211

نظر شما