شناسهٔ خبر: 67324613 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

درستی خبر داد؛

کلنگ‌زنی اولین تونل پدافندی ایستگاه مترو مدافعان سلامت به بیمارستان امام خمینی(ره)؛ امسال

مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه از آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه خط ۲ از فرهنگسرا تا پایانه جدید شرق در تیرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

مسعود درستی، مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه در گفت و گو با خبرنگار شهر ضمن بیان اینکه در تیرماه شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه توسعه خط ۲ از فرهنگسرا تا پایانه جدید شرق خواهیم بود، گفت: این پروژه شامل ۴ کیلومتر طول مسیر و ۲ ایستگاه است و همزمان با آن فاز نخست پردیس مسافری شرق به پایان خواهد رسید. 

وی با تاکید بر اینکه سایر پروژه‌های در دست اجرای سال جاری شرکت مترو در نیمسال دوم تقدیم شهروندان خواهد شد، اظهار کرد: برای خط ۶ در سال جاری ۴ ایستگاه جدید (میدان خراسان، سرباز، استاد نجات اللهی و خیابان شهدای هفدهم شهریور) داریم. همچنین ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ نیز بزودی تکمیل می‌شود. 

درستی با اشاره به ورودی‌های جدید ایستگاه‌های از پیش تعیین شده، خاطرنشان کرد: ورودی‌های شمالی و شرقی ایستگاه علامه جعفری در خط ۴، ورودی دوم ایستگاه سهروردی در خط ۳، دسترسی جدید به ایستگاه میرزای شیرازی در خط ۳ و ورودی جدید ایستگاه تقاطعی تئاتر شهر از جمله این پروژه‌هاست. 

مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه ادامه داد: در خط ۷ نیز شاهد افتتاح ورودی‌های ایستگاه‌های آهنگ، دولاب، هلال احمر، تربیت مدرس، میدان کتاب و میدان صنعت خواهیم بود. علاوه بر این امسال اولین تونل پدافندی ایستگاه مترو مدافعان سلامت به بیمارستان امام خمینی(ره) کلنگ‌زنی می‌شود. 

وی بیان کرد: همچنین در تلاش برای تکمیل ۲ ایستگاه در توسعه جنوبی خط ۶ طی نیمسال دوم هستیم. 

انتهای پیام/

نظر شما