شناسهٔ خبر: 67326426 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان:

توجه به شوراها می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات کشور مؤثر باشد

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری دیدگاه‌های امام خمینی (ره) را در خصوص شوراها مطالعه کنند و بدانند که توجه به شوراها می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات کشور مؤثر باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه سوم تیر_ در نطق میان‌دستور صدوسی‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از مطرح نشدن موضوع مدیریت واحد شهری در مناظرات تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: از صدا و سیما می‌خواهیم که از نامزدها در خصوص مدیریت واحد شهری و جایگاه شوراها در قانون اساسی سوال کنند.

وی افزود: اگر دولت‌ها به جایگاه شوراها و مدیریت واحد شهری توجه نکنند موفق نخواهند شد، زیرا تجربه ما در سال‌های حضور در مدیریت شهری نشان می‌دهد که رفع مشکلات شهرها نیازمند کسب اختیار از سوی شوراهاست.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری دیدگاه‌های امام خمینی (ره) را در خصوص شوراها مطالعه کنند، بدانند که واگذاری بعضی اقدامات به شوراها به رفع بسیاری از مشکلات کشور کمک می‌کند و صدا و سیما باید از نامزدها باید چنین سوالی را بپرسد.

وی ادامه داد: دولت‌های قبلی نسبت به شوراها ظلم کردند؛ توجه به شوراها می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات کشور مؤثر باشد.

نظر شما