شناسهٔ خبر: 67560826 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

(تصاویر) با بهترین خودروهای شش‌چرخ جهان آشنا شوید (تصاویر) با بهترین خودروهای شش‌چرخ جهان آشنا شوید

خودروهای شش چرخ یا سه محور همیشه یکی از جذاب‌ترین ژانرهای خودروسازی به‌حساب آمده‌اند. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین خودروهای شش چرخ دنیا بپردازیم. ۵. هنسی Velociraptor ۶x۶ هنسی Velociraptor ۶x۶ برای چندین نسل عرضه شده و طرفداران خود را به وجد می‌آورد. مدل فعلی، ۵۵۸ اسب بخار قدرت را از

صاحب‌خبر -

خودروهای شش چرخ یا سه محور همیشه یکی از جذاب‌ترین ژانرهای خودروسازی به‌حساب آمده‌اند. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین خودروهای شش چرخ دنیا بپردازیم.

۵. هنسی Velociraptor ۶x۶

38

هنسی Velociraptor ۶x۶ برای چندین نسل عرضه شده و طرفداران خود را به وجد می‌آورد. مدل فعلی، ۵۵۸ اسب بخار قدرت را از پیشرانه EcoBoost V-۶ توئین توربوی خود به دست می‌آورد.

۴. تویوتا هایلوکس آرکتیک تراک AT۴۴ ۶x۶

39

فلسفه پشت تویوتا هایلوکس AT۴۴ ۶x۶ از Arctic Trucks برآمده است که برای مقابله با بدترین شرایط طراحی شده و با تقسیم و پخش وزن در هنگام حرکت روی موانع حساس مانند یخ‌های قطبی، رانندگی مطمئنی را فراهم می‌آورد. AT۴۴ که در ایسلند ساخته شده، تنها وسیله نقلیه موجود در این لیست است که با رادار سفارشی نفوذ در زمین عرضه می‌شود که احتمالاً جالب‌ترین قابلیتی است که می‌توان سفارشی‌سازی کرد.

۳. لندروور دیفندر Flying Hunstman

40

لندروور دیفندر فلایینگ هانتسمن احتمالاً تنها نمونه‌ای است که شش چرخ شدن را با هدف اصلی افزایش ظرفیت سرنشینان انتخاب کرده است. این خودروی فوق‌العاده خاص ۹ سرنشین را در خود جای می‌دهد.

۲. لوکو هاوک (Loco Hauk)

41

در نگاه اول، این خودرو شبیه جیپ رانگلری به نظر می‌رسد که برای آثار سینمایی آخرالزمانی تیونینگ شده باشد. لوکو هاوک تنها وسیله نقلیه شش چرخ با موتور بخار در جهان است. واقعیت جالب این است که اگرچه موتور بخار نفت‌سوز آن تنها ۱۴۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند، اما با گشتاور ۳۳۹۰ نیوتون متری آن را جبران می‌کند.

42

۱. مرسدس بنز G۶۳ AMG ۶x۶

43

زمانی که مرسدس G۶۳ AMG ۶x۶ برای اولین بار در اوایل دهه ۲۰۱۰ معرفی شد، به دنیای خودروهای شش چرخ هیجان زیادی تزریق کرد. ۶x۶ با داشتن همان پیشرانه V-۸ توئین توربوی G۶۳ استاندارد، قابلیت استثنایی آفرودی خود را به لطف گنجاندن محورهای پورتال و پنج قفل دیفرانسیل ارائه می‌دهد. تقریباً ۱۰۰ دستگاه از این هیولا ساخته شد و در حال حاضر بیش از ۱ میلیون دلار در بازار دست دوم معامله می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: faradeed-196311

نظر شما