شناسهٔ خبر: 67282182 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازداشت ضارب متواری در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شناسایی و دستگیری ضارب متواری که ضمن مجروح کردن ۶ نفر از مسافران در پارک "فین " از محل متواری شده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به جرح در پارک "فین" این شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در این درگیری که بر سر پارک خودرو صورت گرفت، ۲ نفر از افرادی که سابقه شرارت و درگیری در این شهرستان داشتند با حمله به سمت اعضای یک خانواده ۶ نفره آنان را مجروح و از محل متواری شدند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به این که مصدومان این حادثه با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، گفت: ضارب که پس از این اقدام از محل متواری شده بود در اقدامی عملیاتی از سوی ماموران دستگیر شد و تلاش برای دستگیری همدست متهم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از تشکیل پرونده و بازداشت متهم طی حکمی از سوی مرجع قضائی خبر داد و با بیان این که امنیت، آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است، به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: با کسانی که بخواهند موجب سلب آرامش شهروندان شوند با برخود قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

نظر شما