شناسهٔ خبر: 67326694 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

جنگل‌های پلدختر بعد از سه روز همچنان می‌سوزند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از ادامه آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر پس از سه روز خبر داد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از ادامه آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر پس از سه روز خبر داد.

به گزارش تسنیم، مهدی پازوکی با اشاره به آخرین وضعیت آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر گفت: آتش در اراضی این شهرستان همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه گزارش آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر روز جمعه یکم تیر ساعت ۲ بعدازظهر دریافت شده است، اضافه کرد: نیرو‌ها و اکیپ‌های امدادی بلافاصله به این محل اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اظهار اعزام ۱۰ اکیپ برای مهار جنگل‌های پلدختر، یادآور شد: دو بالگرد هلال‌احمر و سازمان هوافضای سپاه به این شهرستان اعزام شده‌است.

پازوکی با تأکید به انجام ۱۶ سورتی پرواز برای انتقال نیرو‌ها به جنگل‌های پلدختر، متذّکر شد: این منطقه صعب‌العبور است و گرمای ۵۰ درجه نیز به شدّت و گسترش آتش‌سوزی در این منطقه افزوده‌است.

او با اعلام اعزام دوبارۀ بالگرد‌ها برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌های پلدختر از صبح امروز، ابراز کرد: یک فروند هواپیمای آب‌پاش ایلوشین به این منطقه اعزام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به اعزام ۲۰۰ نیروی امدادی برای مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر، اعلام کرد: طبق بررسی‌های اولیّه علّت این حادثه عامل انسانی است.

پازوکی با تأکید به اینکه میزان آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر پس از پایش و ارزیابی کارشناسان اعلام می‌شود، گفت: این حریق در اراضی بین شهرستان‌های رومشکان و پلدختر رخ داده‌است.

نظر شما