شناسهٔ خبر: 67326692 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل بازرسی استانداری تهران خبر داد:

تذکر به برخی دستگاه‌ها بابت کوتاهی و کم کاری‌ در حوزه خدمات سفر‌های تابستانی

مدیرکل بازرسی استانداری تهران خبر داد: مدیرکل بازرسی استانداری تهران از ارزیابی دستگاه‌های مختلف حوزه خدمات سفر‌های تابستانی استان تهران و تجلیل دستگاه‌های برتر و تذکر به برخی دستگاه‌ها به علت کوتاهی و کم کاری‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مدیرکل بازرسی استانداری تهران از ارزیابی دستگاه‌های مختلف حوزه خدمات سفر‌های تابستانی استان تهران و تجلیل دستگاه‌های برتر و تذکر به برخی دستگاه‌ها به علت کوتاهی و کم کاری‌ها خبر داد.

اسدالله تقی زاده گفت: با توجه به لزوم ارزیابی و انتخاب کمیته‌های برتر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران؛ ارزیابی‌ها از سطوح پایین‌تر و از شهرستان‌ها شروع شد و به دستگاه‌ها و سطوح برتر استانی رسید و ما ۱۴ طرح استانی، ۱۶ فرمانداری در سطح استان و نزدیک به ۴۸ دستگاه را ارزیابی کردیم.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران افزود: اقدامات خوب دستگاه‌ها در خصوص موضوع اسکان، رفاه و امداد در پایان دوره تجلیل و در صورت کوتاهی و کم کاری دستگاه‌ها نیز تمام مواد رصد و تذکر داده شد.

اسدالله تقی زاده افزود: در ارزیابی‌های انجام شده فرمانداری تهران در گروه (الف)، فرمانداری بهارستان در گروه (ب) و فرمانداری فیروزکوه در گروه (ج) برتر شناخته شده و تجلیل شدند.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت:در کمیته‌ها نیز با دو دیدگاه اقدامات سنجیده شد که یک دیدگاه درجهت اقدامات برای کاهش مرگ و میر‌ها در سفر بود که در این خصوص اورژانس و هلال احمر و حمل و نقل و ترافیک تجلیل شدند.

وی گفت:در خصوص دیدگاه و گروه دوم نیز از منظر رفاه و اسکان بررسی‌ها انجام شد که اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، اداره کل شهری استان تهران و نیز کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها حائز رتبه و شایسته تقدیر شدند.

اسدالله تقی زاده در پایان گفت: سفر‌های تابستانی از روز‌های آینده آغاز خواهد شد بنابراین انتظار داریم ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران و نیز شهرستان‌ها مانند گذشته در سه ماه تابستان نیز به وظایف خود عمل کرده و موضوع اسکان، رفاه و امداد را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما