شناسهٔ خبر: 67282097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تمرینات تیم ملی هندبال نوجوانان در شیراز آغاز شد   

شیراز-ایرنا- یازدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا،به میزبانی شیراز در سالن دانشگاه آزاد شهرصدرا آغاز شد.

صاحب‌خبر -

رئیس هیات هندبال استان فارس با اعلام این مطلب روزپنجشنبه در مصاحبه با خبرنگارایرنا بیان کرد:‌ این اردو با حضور ۲۵ بازیکن از امروز ۳۱ خرداد ماه آغاز شد و تا نهم تیرماه ادامه دارد.

رضا غلامشاهی ادامه داد:‌ دعوت شدگان به اردوی تیم ملی صبح ها تمرینات بدنسازی خود را در باشگاه زرتشت صدرا دنبال می کنند وعصر ها هم در سالن دانشگاه آزاد به مرور کارهای فنی و تاکتیکی می پردازند.

با حمایت استاندار کارها به خوبی پیش می رود

وی اضافه کرد:‌ چندی پیش بدرالذیاب نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال از امکانات شیرازبازدید کرد و هم اینک مشغول تجهیز سالن محل برگزاری مسابقات هستیم تا خواسته فدراسیون جهانی را برطرف کنیم و با حمایت استاندار فارس و سایر مسئولان استان کارها به خوبی پیش می رود.

تمرینات تیم ملی هندبال نوجوانان در شیراز آغاز شد    تمرینات بدنسازی تیم ملی هندبال نوجوانان در شیراز

رییس هیات هندبال فارس افزود:‌ تیم ملی پس از پشت سرگذاشتن اردوی شیراز قرار است به منظورآمادگی بیشتر و انجام چند بازی تدارکاتی راهی کشورمجارستان شود.

به گزارش ایرنا، دهمین دوره پیکارهای هندبال نوجوانان پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری به میزبانی شیراز در این شهر برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال کشورمان در گروه A با تیم های هند و عراق همگروه است.

گروه B: عربستان، قطر ، امارات متحده عربی

گروه C: کره جنوبی، بحرین، چین تایپه

گروه D: ژاپن، کویت، چین ، اردن

تیم ایران در نخستین بازی خود ۱۳ شهریور ماه در ساعت ۱۹ و ۳۰ به مصاف هند خواهد رفت، سپس ۱۵ شهریور هم در همین ساعت با عراق دیدار خواهد کرد.

نظر شما