شناسهٔ خبر: 67326937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان:

جلیلی برای کنار کشیدن به میدان نیامده است

زنجان- رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان گفت: این کاندیدای ریاست جمهوری برای کنار کشیدن به میدان نیامده و هیچ حجتی برای این کار ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ارجمندفر صبح یکشنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه تأمین هزینه‌های ستاد جلیلی از منابع مردمی محقق شده است، افزود: این کاندیدا برای حضور در این عرصه وارد میدان و کارزار شده و به هیچ وجه حجتی برای کنار کشیدن از کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه به جز مشارکت خود مردم، ستاد جلیلی از سایر منابع برای این ستاد در کشور هزینه نکرده است، ادامه داد: برای اینکه بتوانیم به بسیاری از اهداف ترسیم شده در کشور دست یابیم، باید الگوی مشارکت خودجوش را به عنوان یکی رویکرد عملی جزو برنامه‌های خود قرار دهیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه یکی از اقدامات ستاد جلیلی در تبلیغات، پرهیز از هرگونه پول‌پاشی و روی آوردن به تبلیغات مدرن است، اظهار کرد: یکی از نمونه‌های بارز تبلیغات مدرن ستاد جلیلی، عملکرد میدانی به ویژه در پارک‌ها و فضاهای عمومی است؛ چرا که معتقدیم خانواده‌ها به عنوان مخاطبان اصلی باید در جریان این امور قرار گیرند.

ارجمندفر تعداد ستادهای جلیلی در شهر زنجان را ۱۵ ستاد عنوان کرد و یادآور شد: همه این ستادها به واسطه کمک‌های مردمی محقق شده است که در همین راستا ستاد مرکزی برای این کاندیدا در همه شهرستان‌ها به صورت رایگان و با مشارکت خود مردم دایر شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان با اشاره به اینکه آمار و وضعیت حاکی از آن است که اقبال مردمی جلیلی روز به روز رو به افزایش بوده و همه طرف‌داران این کاندیدا به جد پای کار هستند، خاطرنشان کرد: همه مردم به عینه شاهد این قضیه هستند که دکتر جلیلی در مناظرات به صورت اخلاق‌مدارانه صحبت کرده و تلاش داشته تا گفتمان انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین کند.

وی همچنین گریزی به برخی نظرسنجی‌های در خصوص میزان اقبال مردمی کاندیداها زد و با اشاره به اینکه در میان کاندیداهای حاضر، جلیلی وضعیت خوبی در استان زنجان دارد، عنوان کرد: از همین رو این کاندیدا هیچ برنامه‌ای برای کنار کشیدن از انتخابات ندارد؛ چرا که برای کار کردن وارد میدان شده است.

نظر شما