شناسهٔ خبر: 67281829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

شهید رئیسی براساس تعالیم اسلام و قرآن به مردم خدمت کرد

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به‌ویژه شهید رئیسی گفت: رئیس جمهور شهید براساس تعالیم اسلام، به قرآن، انقلاب و مردم خدمت و برای جمهوری اسلامی در جهان عزت‌آفرینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی گرزین روز پنجشنبه در جمع فعالان قرآنی گنبدکاووس افزود: آیت الله رئیسی از تعالم اسلام و قرآن یاد گرفته بود که با قدرت و عزتمندانه مقابل دشمنان دین خدا بایستد.

وی با یادآوری حضور رئیس جمهور شهید در سازمان ملل متحد و سخنرانی با در دست داشتن قرآن، اضافه کرد: این اقدام آیت الله رئیسی در زمانی که دشمنان به کتاب آسمانی مسلمانان هتک حرمت می‌کردند، سبب دفاع از قرآن و عزت امت اسلامی شد.

حجت الاسلام گرزین ادامه داد: شهید رئیسی در مدت سه سال ریاست جمهوری فقط برای خدا و رضای او خالصانه و مظلومانه به اسلام، قرآن، انقلاب اسلامی، مردم، مستضعفین و جبهه مقاومت خدمت کرد و در این راه عزتمندانه به شهادت رسید.

شهید رئیسی براساس تعالیم اسلام و قرآن به مردم خدمت کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان همچنین با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشت تیر امسال و با تاکید برضرورت حضور حداکثری واجدین شرایط در این عرصه مهم سیاسی، ابراز امیدواری کرد مردم با انتخاب نامزد اصلح، به راه و مسیر خدمتی شهید جمهور استمرار بخشند.

شرکت کنندگان در این مراسم با در دست گرفتن قرآن علاوه بر عهد و پیمان با رئیس جمهور شهید، آمادگی خود را برای حضور پرشور در انتخابات هشت تیرماه اعلام کردند.

شهید رئیسی براساس تعالیم اسلام و قرآن به مردم خدمت کرد

همچنین در حاشیه این مراسم از «محمد شهرکی» نیکوکار گلستان به‌عنوان خیر ملی در حمایت از فعالیت‌های قرآنی و نیز اقدامات خیرخواهانه وی در زمان شیوع ویروس کرونا با اهدای نشان «لشکر خوبان» توسط «اسماعیل رهدار» رئیس ستاد مردمی و کشوری کتابت نور در سایه شمس الشموس تجلیل شد.

اهدای صفحه قرآنی نگارش شده بر لوح سنگی منسوب به خط امام زین العابدین (ع) به حرم امامزاده یحیی بن زید (ع) از نوادگان امام سجاد (ع) از سوی ستاد مردمی کتاب نور در سایه شمس الشموس، عطرافشانی گلزار شهدا و غبارروبی ضریح این امامزاده از دیگر بخش‌های همایش فعالان قرآنی گنبدکاووس بود.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نظر شما