شناسهٔ خبر: 67328143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دعوت رباط کریمی ها به میهمانی بزرگ عید غدیر و برش کیک ۲۸ متری

رباط کریم - ایرنا - شهردار رباط‌کریم گفت: ۲ روز متوالی جشن خیابانی و فعالیت ۵۰ موکب فرهنگی در دورهمی بزرگ عاشقان امامت و ولایت در مصلی رباط کریم برگزار می گردد و همه شهروندان به این جشن بزرگ دعوت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا اله‌یاری روز یکشنبه اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام عیدالله اکبر، عید سعید غدیرخم، جشن خیابانی و مهمانی بزرگ کیلومتری عید غدیرخم روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، ( ۴ و ۵ تیرماه) در خیابان مصلی رباط کریم با هماهنگی ستاد برگزاری جشن غدیر شهرستان برگزار می‌گردد.

وی افزود: این جشن خیابانی که با فعالیت ۵۰ غرفه فرهنگی و هنری و همت شهرداری رباط کریم همراه شده، دارای موکب‌های پذیرایی و نشاط شهروندی نیز می‌باشد که در ساعات ۱۸ الی ۲۱ میزبان شهروندان عزیز این کهن شهر خواهد بود.

دعوت رباط کریمی ها به میهمانی بزرگ عید غدیر و برش کیک ۲۸ متری

شهردار رباط‌کریم ادامه داد: در این جشن بزرگ کیک ۲۸ متری به نام امیرالمومنین(ع) برش و در میان عاشقان آن حضرت توزیع خواهد شد.

اللهیاری خاطر نشان کرد: در راستای ایجاد شور و نشاط ویژه برنامه‌های زیبا برای کودکان و نوجوانان و قرعه کشی و جوایز متنوع از دیگر برنامه‌های ویژه این گردهمایی مردمی است.

شهرستان رباط کریم در جنوب غرب پایتخت قرار دارد.

نظر شما