شناسهٔ خبر: 67281798 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

۸۰ درصد شرکت کنندگان در آزمون دستیاری مجاز به انتخاب رشته شده اند

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فرآیندهای رسیدگی به اعتراضات در آزمون دستیاری دوره پنجاه و یک را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از وبدا، محمد مهدی نوروز شمسی، با اشاره به فرآیند رسیدگی به اعتراضات آزمون دستیاری، گفت: طبق روال تمام آزمون ها، پس از پایان آزمون دستیاری دوره پنجاه و یک، سامانه سنجش به منظور دریافت اعتراضات باز و اعتراضات در مدت مناسب دریافت شد.

وی افزود: پس از دسته بندی مجموع اعتراضات دریافت شده، تمامی آنها از طریق دبیرخانه شورای تخصصی در اختیار گروه بورد مربوطه که شامل مجرب ترین اساتید دانشگاهای علوم پزشکی سراسر کشور می‌باشند و مرجع رسیدگی به اعتراضات هستند، قرار گرفت و این اساتید تمام اعتراضات را دقیقا بررسی و مورد رسیدگی قرار دادند.
 
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، با بیان اینکه تمام اعتراضات بررسی و به نحو مناسب رسیدگی شد، خاطر نشان کرد: بعد از رسیدگی به اعتراضات در نهایت، کلید نهایی با توجه به پاسخ های تایید شده در سایت سنجش قرار گرفت و بر اساس آن نیز کارنامه افراد صادر شد.
 
نوروز شمسی، افزود: تمام فرآیندهای رسیدگی به اعتراضات به نحو مناسب در زمان خود انجام و پیش از صدور کارنامه اعمال شد. همچنین مواردی را که اساتید وارد می دانستند در کلید نهایی اعمال و بر اساس آن کارنامه ها صادر شد.
 
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: امسال ۸۰ درصد از شرکت کنندگان آزمون پنجاه و یکم مجاز به انتخاب رشته شده اند که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما