شناسهٔ خبر: 67279713 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی:

تمامی اعتراضات آزمون دستیاری پیش از صدور کارنامه بررسی و اعمال شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی، فرآیندهای رسیدگی به اعتراضات در آزمون دستیاری دوره پنجاه و یک را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر محمد مهدی نوروز شمسی با اشاره به فرآیند رسیدگی به اعتراضات آزمون دستیاری گفت: طبق روال تمامی آزمون‌ها، پس از پایان آزمون دستیاری دوره پنجاه و یک، سامانه سنجش به منظور دریافت اعتراضات باز و اعتراضات در مدت مناسب دریافت شد.

وی افزود: پس از دسته بندی مجموع اعتراضات دریافت شده، تمامی آنها از طریق دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی در اختیار گروه بورد مربوطه که شامل مجرب‌ترین اساتید دانشگاهای علوم پزشکی سراسر کشور هستند و مرجع رسیدگی به اعتراضات هستند قرار گرفت. این اساتید تمام اعتراضات را دقیقاً بررسی و مورد رسیدگی قرار دادند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، با بیان اینکه تمامی اعتراضات بررسی و به نحو مناسب رسیدگی شد، خاطر نشان کرد: بعد از رسیدگی به اعتراضات در نهایت، کلید نهایی با توجه به پاسخ‌های تأیید شده در سایت سنجش قرار گرفت و بر اساس آن نیز کارنامه افراد صادر شد.

نوروز شمسی افزود: تمامی فرآیندهای رسیدگی به اعتراضات به نحو مناسب در زمان خود انجام و پیش از صدور کارنامه اعمال شد. همچنین مواردی را که اساتید وارد می‌دانستند در کلید نهایی اعمال و بر اساس آن کارنامه‌ها صادر شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد: امسال ۸۰ درصد از شرکت کنندگان آزمون پنجاه و یکم مجاز به انتخاب رشته شده اند که نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

نظر شما