شناسهٔ خبر: 67281668 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راه اندازی دادگاه‌های مجازی در مازندران

۴ جلسه دادگاه مجازی با کشور‌های انگلستان، اسپانیا و ارمنستان تاکنون در مازندران برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به راه اندازی دادگاه‌های مجازی در استان، گفت: ۴ جلسه دادگاه مجازی با کشور‌های انگلستان، اسپانیا و ارمنستان تاکنون برگزار شده است.

او افزود: میانگین بررسی پرونده‌ها در شورای اختلاف ۲۲ روز است.

رئیس کل دادگستری مازندران با انتقاد از مصرف سوخت مازوت در نیروگاه شهید سلیمی نکا، از شکل گیری نزدیک به ۳۰۰ پرونده سالیانه در خصوص این امر در دادگستری استان خبر داد و گفت: مدیران و مسئولان مرتبط با حفظ سلامت مردم و محیط زیست باید پاسخگوی ظلم وارد شده به مردم در این مورد باشند.

پوریانی با بیان اینکه تصرف اراضی ملی با نگاه برخوردی دستگاه قضا همراه خواهد بود، افزود: پارسال ۳۷۸ هکتار اراضی ملی در مازندران خلع ید شد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: تاکنون شکایتی از تخلف انتخابات در استان گزارش نشده است و فرایند برگزاری انتخابات توسط دستگاه قضایی رصد می‌شود.

پوریانی جهاد کشاورزی را از جمله دستگاه‌های پیشرو و متولی شناسایی و پیشگیری ساخت و ساز‌های غیر مجاز در مزارع و اراضی معرفی کرد و افزود: پارسال ۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی تغییر کاربری داده شده به وضع سابق بازگردانده شدند.

نظر شما