شناسهٔ خبر: 67324257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان:

هزینه‌های ستاد جلیلی در زنجان از منابع مردمی تامین شده است

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان گفت:هزینه‌های ستاد جلیلی در این استان کاملا از منابع مردمی و با مشارکت آحاد و اقشار مختلف مردم تامین شده است.

صاحب‌خبر -

حمید ارجمندفر روز دوشنبه در نشست خبری گفت: این نوع حرکت های خودجوش، مشارکت محور و ملی می تواند جامعه ما را به هدف برساند.

وی ادامه داد: ما تلاش داریم از روش های مدرن تبلیغ بهره بگیریم و از پول پاشی ها پرهیز کنیم و همچنین مخاطبان متعددی را مورد توجه قرار دهیم که تبلیغات دوره ای و میدانی در پارک ها و برای خانواده ها، یکی از این نمونه هاست.

ارجمندفر با بیان اینکه در زمان حاضر ۱۵ ستاد در سطح شهر زنجان داریم و تأسیس همه این ستادها به صورت رایگان با مشارکت مردم راه اندازی و تجهیز شده است، گفت: علاوه بر این در همه شهرستان ها ستاد مرکزی داریم.

وی اظهار داشت: ارزیابی ما این است که استقبال و اقبال مردمی از آقای جلیلی رو به افزایش است و همه علاقه مندان به جد پای کار هستند.

ارجمندفر گفت: در مناظرات، گفتمان انقلاب به صورت خیلی خوبی تبیین می شود و در این میان آقای جلیلی بسیار مستدل و اخلاقمندتر ظاهر شد.

این مسئول به برخی نظرسنجی های منتشره شده در خصوص آرای نامزدها اشاره کرد و گفت: بر اساس ارزیابی ها مشارکت در استان وضعیت مناسبی خواهد داشت.

وی در خصوص ائتلاف نامزدها گفت: آقای جلیلی برای کنار کشیدن هیچ حجتی ندارد و اصلا برای کنار کشیدن به میدان نیامدند.

نظر شما