شناسهٔ خبر: 67281266 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فعالیت خطوط اتوبوسرانی برای انتقال حجاج ایرانی آغازشد

مدیر عملیات حج ۱۴۰۳ گفت: فعالیت خطوط اتوبوسرانی برای انتقال حجاج ایرانی در هتل‌های محل اسکان در شهر مکه به سمت مسجدالحرام از سرگرفته می‌شود. مدیر عملیات حج ۱۴۰۳ گفت: فعالیت خطوط اتوبوسرانی برای انتقال حجاج ایرانی در هتل‌های محل اسکان در شهر مکه به سمت مسجدالحرام از سرگرفته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، غلامرضا رضایی مدیر عملیات حج ۱۴۰۳ گفت: فعالیت حمل و نقل درون شهری برای انتقال حجاج ایرانی از هتل‌ها به سمت مسجدالحرام از فردا، ۳۱ خرداد از سر گرفته می‌شود.

رئیس ستاد مکه حج ۱۴۰۳ افزود: حجاج ایرانی بیت‌الله الحرام برای رفتن به حرم، تکمیل اعمال و مناسک حج و همچنین حضور در نمازهای جماعت مسجدالحرام می‌توانند از این اتوبوس‌ها استفاده کنند.

رضایی با اشاره به این که راه‌اندازی این خطوط اتوبوسرانی منوط به مجوز پلیس کشور میزبان است، گفت: ما منتظر هستیم که عوامل پلیس عربستان، مسیرها و ایستگاه‌های اتوبوس اطراف حرم را باز کنند تا فعالیت خطوط اتوبوسرانی از سر گرفته شود.

رئیس ستاد مکه حج تمتع ۱۴۰۳ یادآور شد: فعالیت اتوبوس‌ها برای انتقال حجاج ایرانی از هتل‌های محل اسکان آن‌ها به سمت حرم ۲۴ ساعته خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به این که تاریخ آخرین پرواز بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هفتم محرم خواهد بود، گفت: به صورت کلی جابجایی زمان پرواز میسر نیست، اما در موارد خاص که عذر موجه داشته باشند، تلاش خواهد شد که امکان جابجایی فراهم شود.

 انتهای پیام/ 

نظر شما