شناسهٔ خبر: 67274625 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

آغاز فعالیت خطوط اتوبوس‌رانی ویژه حجاج ایرانی در مکه

فعالیت خطوط اتوبوس‌رانی برای انتقال حجاج ایرانی در هتل‌های محل اسکان در شهر مکه به‌سمت مسجدالحرام از سرگرفته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «غلامرضا رضایی» مدیر عملیات حج ۱۴۰۳ در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی حج با اعلام این خبر اظهار داشت: فعالیت حمل‌ونقل درون‌شهری برای انتقال حجاج ایرانی از هتل‌ها به‌سمت مسجدالحرام از فردا (۳۱ خرداد) از سرگرفته می‌شود.

رئیس ستاد مکه حج ۱۴۰۳ افزود: حجاج ایرانی بیت‌الله‌الحرام برای رفتن به حرم، تکمیل اعمال و مناسک حج و همچنین حضور در نماز‌های جماعت مسجدالحرام می‌توانند از این اتوبوس‌ها استفاده کنند.

رضایی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این خطوط اتوبوسرانی منوط به مجوز پلیس کشور میزبان است، گفت: ما منتظر هستیم که عوامل پلیس عربستان، مسیر‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس اطراف حرم را باز کنند تا فعالیت خطوط اتوبوس‌رانی از سرگرفته شود.

رئیس ستاد مکه حج تمتع ۱۴۰۳ یادآور شد: فعالیت اتوبوس‌ها برای انتقال حجاج ایرانی از هتل‌های محل اسکان آنها به‌سمت حرم ۲۴ ساعته خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تاریخ آخرین پرواز براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده هفتم محرم خواهد بود، گفت: به‌صورت کلی جابه‌جایی زمان پرواز میسر نیست، اما در موارد خاص که عذر موجه داشته باشند، تلاش خواهد شد که امکان جابه‌جایی فراهم شود.
انتهای پیام/ ۱۱۸

نظر شما