شناسهٔ خبر: 67280994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

راه‌اندازی کافه گفت‌وگو انتخاباتی در شهرهای استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کافه گفت‌وگو با هدف تبیین خدمات دولت و ایجاد مشارکت حداکثری به ویژه نسل جوان و نوجوان در انتخابات پیش‌رو، در سراسر شهرهای استان بوشهر فعالیت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اکبر پورات در نشست با اعضای ستاد اجرایی انتخابات در شهرستان دشتی از آمادگی برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: با حضور در فرمانداری شهرستان دشتی، زیرساخت‌های مورد نیاز و روند آمادگی این شهرستان برای حماسه انتخابات هشتم تیر مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت و شهرستان دشتی از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی با شکوه برخوردار است.

وی افزود: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مدیران باید خدمات دولت را به نحو شایسته اطلاع‌رسانی کنند و انعکاس دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی کافه گفت‌وگو در شهرهای استان بوشهر، خاطرنشان کرد: کافه گفت‌وگو با هدف تبیین خدمات دولت و ایجاد مشارکت حداکثری به ویژه نسل جوان و نوجوان در انتخابات پیش‌رو در سراسر شهرهای استان بوشهر فعالیت می‌کند.

پورات ادامه داد: کافه‌های گفت‌وگو همزمان با اجرا برنامه‌های فرهنگی و با هدف افزایش مشارکت در انتخابات هشتم تیر تریبون آزاد و مناظره مردمی برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو باید از ظرفیت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استفاده شود، عنوان کرد: مدیران استانی باید در مساجد و نماز جمعه برای بیان خدمات دولت سیزدهم و زمینه‌سازی مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، حضوری فعال داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات بوشهر گفت: دستگاه‌های فرهنگی به ویژه شهرداری و دهیاری‌های سراسر استان در زمینه تبلیغات و فضاسازی شهری برای مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اقدامات لازم و شایسته را انجام دهند.

پورات با اشاره به ایجاد ۷۹۰ شعبه اخذ رأی در نقاط شهری و روستایی استان، گفت: ۴۷۱ شعبه اخذ رأی شهری و ۳۱۹ شعبه روستایی در استان بوشهر در قالب ۵۶۵ شعبه ثابت و ۲۲۵ صندوق سیار در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعال است.

منبع: فارس

نظر شما