شناسهٔ خبر: 67276602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راه‌اندازی کافه گفت‌وگو در شهرهای استان بوشهر

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از راه‌اندازی کافه گفت‌وگو در شهرهای استان خبر داد و گفت: کافه‌های گفت‌وگو، همزمان با اجرا برنامه‌های فرهنگی، تریبون آزاد و مناظره مردمی در زمینه انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات شامگاه چهارشنبه در نشست با اعضای ستاد اجرایی انتخابات در شهرستان دشتی از آمادگی برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با حضور در فرمانداری شهرستان دشتی، زیرساخت‌های مورد نیاز و روند آمادگی این شهرستان برای حماسه انتخابات 8 تیر ماه مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت و شهرستان دشتی از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی با شکوه برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مدیران باید خدمات دولت را به نحو شایسته اطلاع‌رسانی و انعکاس دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی کافه گفت‌وگو در شهرهای استان بوشهر افزود: کافه گفت‌وگو با هدف تبیین خدمات دولت و ایجاد مشارکت حداکثری به ویژه نسل جوان و نوجوان در انتخابات پیش‌رو در سراسر شهرهای استان بوشهر فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: کافه‌های گفت‌وگو، همزمان با اجرا برنامه‌های فرهنگی، با هدف افزایش مشارکت در انتخابات 8 تیر ماه تریبون آزاد و مناظره مردمی برگزار می‌کنند.

پورات با اشاره به اینکه در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو باید از ظرفیت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استفاده شود عنوان کرد: همچنین مدیران استانی باید در مساجد و نماز جمعه برای بیان خدمات دولت سیزدهم و زمینه‌سازی مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی حضوری فعال داشته باشند.

وی یادآور شد: دستگاه‌های فرهنگی به ویژه شهرداری و دهیاری‌های سراسر استان در زمینه تبلیغات و فضاسازی شهری برای مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اقدامات لازم و شایسته انجام دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به ایجاد 790 شعبه اخذ رأی در نقاط شهری و روستایی استان خاطرنشان کرد: 471 شعبه اخذ رأی شهری و 319 شعبه روستایی در استان بوشهر در قالب 565 شعبه ثابت و 225 صندوق سیار در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعال است.

انتهای پیام/190/.

نظر شما