شناسهٔ خبر: 67318005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در پی وقوع سیلاب و فوت ۳ نفر؛

۲۰ امدادگر هلال احمر به منطقه خورگام اعزام شدند

طاهره رفعتی

معاون هلال احمر گیلان، با اشاره به اعزام پنج تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان به منطقه خورگام پس از وقوع سیلاب، گفت: این تیم‌ها به تعداد ۲۰ نفر از ساعت ۱۰ صبح عملیات جستجوی پیکر سه فوتی را آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

کمیل پرناک در گفت وگو با ایسنا، از پیدا شدن هر سه پیکر حادثه سیلاب ناشی از بارش باران شب گذشته در منطقه خورگام از توابع شهرستان رودبار توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۰ صبح امروز، ۲ تیرماه توسط اهالی محل به مرکز کنترل، هماهنگی، عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اعزام پنج تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان به منطقه، افزود: یک تیم ارزیاب از جمعیت هلال احمر رودبار، یک تیم جستجو از پایگاه رزکندرود و دو تیم واکنش سریع و یک تیم آنست(یک قلاده سگ زنده یاب به همراه مربی و کمک مربی) از جمعیت هلال احمر استان به تعداد ۲۰ نفر به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به پیدا شدن یکی از پیکرها در همان ساعات اولیه دریافت گزارش، متذکر شد: صعب العبور بودن منطقه، عملیات جستجو را دشوار کرده بود، اما دو پیکر دیگر نیز توسط عوامل امدادی و با همکاری اهالی منطقه که به صورت پیاده در حال جستجو بودند، پیدا و منتقل شدند.

انتهای پیام

نظر شما