شناسهٔ خبر: 67276134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار بوشهر: کافه گفت و گو در بوشهر راه اندازی می شود

بوشهر_ ایرنا_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کافه گفتگو با هدف تبیین خدمات دولت و ایجاد مشارکت حداکثری به ویژه نسل جوان و نوجوان در انتخابات پیش رو در سراسر شهرهای استان بوشهر راه اندازی خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اکبر پورات شامگاه جهارشنبه در نشست با اعضای ستاد اجرایی انتخابات در شهرستان دشتی اظهار کرد: در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو از ظرفیت همه بخش ها از جمله حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استفاده شود.

وی افزود: همچنین مدیران استانی باید در مساجد و نماز جمعه در جهت بیان خدمات دولت سیزدهم و زمینه‌سازی مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حضوری فعال داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی به ویژه شهرداری و دهیاری‌های سراسر استان در زمینه تبلیغات و فضاسازی شهری برای مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اقدامات لازم و شایسته انجام دهند.

پورات یادآور شد: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و مدیران باید خدمات دولت را به نحو شایسته اطلاع رسانی و انعکاس دهند.

وی بیان کرد: با حضور در فرمانداری شهرستان دشتی، زیرساخت‌های مورد نیاز و روند آمادگی این شهرستان برای حماسه انتخابات هشتم تیر ماه مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: شهرستان دشتی از آمادگی کامل جهت برگزاری انتخاباتی با شکوه برخوردار است.

نظر شما