شناسهٔ خبر: 67313568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس فدراسیون تکواندو خبر داد

پاداش یک میلیاردی برای تکواندوکاران طلایی در المپیک پاریس

رئیس فدراسیون تکواندو از در نظر گرفتن پاداش یک میلیارد تومانی برای تکواندوکاران طلایی ایران در المپیک پاریس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، هادی ساعی امروز _ شنبه دوم تیر _ در جمع خبرنگاران با اشاره به چهار سهمیه تکواندو ایران در المپیک پاریس اظهار کرد: فکر می‌کنم هر چهار نفر شانس کسب مدال در این رقابت‌ها را داشته باشند.

وی افزود: البته المپیک آوردگاه بسیار سخت و میدان بزرگی است که مبارزه در آن دشوار است، اما پیش‌بینی می‌کنم در این دوره تکواندوکاران ما با مدال به کشور بازگردند.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص پاداش در نظر گرفته شده برای مدال‌آوران این رشته در المپیک هم گفت: علاوه بر پاداشی که قرار است کمیته ملی المپیک به مدال‌آوران کشورمان بدهد، خود فدراسیون تکواندو نیز برای مدال‌آوران این رشته پاداشی در نظر گرفته که پاداش کسب مدال طلا در این رقابت‌ها یک میلیارد تومان خواهد بود.

ساعی در ادامه در خصوص نگرانی‌ها از عملکرد ناهید کیانی در مسابقات قهرمانی آسیا بیان داشت: زمانی که ایشان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شد شاید حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد آمادگی داشت و صلاح نبود در آن مقطع با آمادگی کامل به این مسابقات اعزام شود.

وی تصریح کرد: ناهید کیانی امروز تمرینات خوب و منظمی را پشت سر می‌گذارد و از نظر فنی، روحی و روانی از سطح آمادگی بسیار خوبی برخوردار است.

رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه در خصوص برنامه این فدراسیون برای افزایش کمی ورزشکاران این رشته هم گفت: زمانی که رئیس فدراسیون شدم آمار تکواندوکاران کشور زیر یک میلیون نفر بود، اما اکنون حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تکواندوکار در بانک اطلاعاتی فدراسیون هستند.

ساعی تاکید کرد: امیدواریم پس از کسب مدال المپیک در رشته تکواندو شاهد رشد و جهش قابل توجهی در تعداد ورزشکاران این رشته باشیم.

نظر شما