شناسهٔ خبر: 67395698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

ما از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی عقب‌نشینی نخواهیم کرد

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: بدانند ما از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی عقب‌نشینی نخواهیم کرد، خاطر این آقایان جمع باشد ما راه شهدا و انقلاب اسلامی را ادامه خواهیم داد، زیرا به قله‌های نزدیک شده‌ایم .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، امروز_ پنجشنبه، هفتم تیر_ در مراسم اربعین شهدای خدمت و گرامیداشت شهدای هفتم تیر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار کرد: شایستگی می‌خواهد تا انسان به مقام شهید دست پیدا کند، توفیق الهی می‌خواهد تا انسان از میان مرگ‌ها، مرگ در راه خدا را انتخاب کند.

وی با بیان اینکه از میان انسان‌هایی که می‌میرند برخی انسان‌ها توفیق پیدا می‌کنند تا مرگ آنها شهادت باشد، افزود: انسان‌ها شایسته آنچنان شایستگی دارند و ارزشمند می‌شوند و آنچنان قیمت دار و آبرومند می‌شوند تا خداوند مالک هستی جان آنها و مال آنها را بخرد، این جایگاه رفیع و بلندی است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیلی‌ها می‌میرند، خیلی‌ها مرده‌اند اما راه خدا را نرفتند و راه شیطان را رفته‌اند و با مرگ خود در آتش وارد می‌شوند، شهید قبل از آنکه بر زمین بیفتد بهشت را حس می‌کند.

وی با بیان اینکه آن عالم صاحب نطق که انسان‌ها را به سوی بهشت و خدا دعوت می‌کند از ده‌ها عابد برتر است، تصریح کرد: امثال شهید رئیسی هم عالم و هم عامل و در انقلاب اسلامی مجاهد بوده و با زبان و نطق خود از انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

حسینی خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم که پایبندی به حجاب و عفاف ترویج داده شود نه اینکه به گونه‌ای عمل کنیم که مردم حجاب‌ستیز و قانون‌شکن شوند، در برخی موارد در حال ترویج این هستیم که با زنان بدبرخورد می‌شود، کدام قانون اسلامی با زنان بد برخورد کرده است آیا نظام اسلامی بستر را برای زنان بدون مزاحمت جنسی فراهم نکرد؟ آیا زنان در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی ورود پیدا نکردند؟ آیا زنان ما جایگاه شایسته خود را پیدا نکردند در حالی که در رژیم پهلوی از طریق فرهنگ غربی نگاه جنسی داشتند و زن در جایگاه یک انسان شایسته و زن تعریف نمی‌شد و قوانینی را وضع کردند که مربوط به قوانین شهوانی و امیال خودشان بود، این در حالی است که باید قوانین خداوند متعال را بر انسان ابلاغ کرد، زن برای اینکه نقش‌آفرینی کند و مزاحمت جنسی برای او ایجاد نشود تنها راه آن حجاب و عفاف است.

وی افزود: برخی به گونه‌ای حرف می‌زنند که انگار تمام مشکلات ناشی از عملکرد جمهوری اسلامی است، انقلاب اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور، شهدای دفاع مقدس، شهدای حرم و شهدای خدمت دارد آیا این مواضع ظلم به این شهدا نیست؟

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید به گونه‌ای نطق می‌شود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب آویزان به غرب و آمریکا شویم، چرا صحبت از جنایت‌های آمریکا در دوران استعمار و قبل از انقلاب و حمایت انگلیس از جرم و کشتار و گرسنگی و قحطی که بر کشور ما تحمیل کردند و نیمی از جمعیت ما به دلیل قحطی کشته شد و هزاران انسان در فلسطین، غزه و رفح شهید می‌شود، چرا نطق ندارید؟ آیا امروز سران آمریکا شاهد نیستند که قتل عامی در فلسطین به دستان خودشان صورت می‌گیرد؟

وی تصریح کرد: بدانند ما از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی عقب‌نشینی نخواهیم کرد، خاطر این آقایان جمع باشد ما راه شهدا و انقلاب اسلامی را ادامه خواهیم داد، زیرا به قله‌های نزدیک شده‌ایم و آیا پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها را نمی‌بینید، چنان نطق می‌کنید که انگار ایران دچار شکست شده و سبب دشمن شاد شدن و لبخند جنایتکاران عالم می‌شوید.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز به مدد داشتن رهبری فرزانه و حکیم، جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در برابر استکبار و استعمار ایستاده است، چرا صحبت از این موفقیت‌ها نمی‌کنید، مردم ما هوشیار و بیدار است و راه انقلاب را ادامه خواهند داد.

نظر شما