شناسهٔ خبر: 67395667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار گلستان:

شهید آیت الله رییسی صلاح مردم را به همه چیز ترجیح می داد

گرگان- استاندار گلستان گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری شهید آیت الله رییسی مرد کار، عمل، خدمت، صفا و صداقت بود که صلاح مردم را به همه چیز ترجیح می داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، ظهر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت اربعین شهدای خدمت که در مصلای گرگان برگزار شد اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی یک عالم روحانی بود و به معنی واقعی به مردم اعتقاد و التزام عملی داشت.

وی با اشاره به اینکه ویژگی همه شهدا اخلاص است و این اخلاص در شخصیت شهید رئیسی مشهود بود، افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند که از همه دولت‌ها حمایت می‌کنم اما از دولت سیزدهم علاوه بر حمایت تمجید هم می‌کنم.

استاندار گلستان گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری شهید آیت الله رئیسی مرد کار، عمل، خدمت، صفا و صداقت بود که صلاح مردم را به همه چیز ترجیح می‌داد.

وی یادآور شد: شهید آیت الله رئیسی یک مصداق جدیدی در خدمت گذاری کشور ایجاد کردند و این اتفاق حتی در اخلاقی سیاسی هم از طرف ایشان رقم خورد و در مناظرات دیدیم که به حیثیت هیچ فردی تعرض نکردند.

زنگانه اظهار کرد: شهید رئیسی بعد از اینکه به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند در تمام مدت ادب و تواضع خود را حفظ کردند.

استاندار گلستان گفت: سبک ویژه مدیریت ایشان مورد توجه مقام معظم رهبری بود و در تمام دوران خدمت خود برای مردم کرامت و عزت قائل شدند و به جوانان میدان دادند.

وی یادآور شد: در دولت سیزدهم نرخ بیکاری به کم‌ترین حد رسید و بالاترین ترانزیت اقتصادی ایران در این مدت رقم خورد.

احیا ۱۴۰ واحد راکد و نیمه فعال در گلستان

زنگانه با اشاره به بن بست شکنی هایی که دولت سیزدهم در برخی از پروژه‌ها داشتند، اظهار کرد: در گلستان پروژه‌هایی مانند پتروشیمی وجود داشت که ۱۸ سال بلا تکلیف بود اما در دولت سیزدهم اتفاقات مثبتی رخ داد که پروژه آشوراده و خلیج گرگان از دیگر طرح‌هایی بودند که توسط شهید رئیسی تعیین تکلیف شد.

وی یادآور شد: رئیس جمهور در طول خدمت خود توانستند ۴۷ سفر استانی داشتند که بیش از هفت هزار واحد راکد و نیمه تعطیل را فعال کردند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه شهید رئیسی در سفرهای استانی خود بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان به استان‌ها کمک کردند، گفت: در گلستان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی، ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ارزی و ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات مختلف به استان اختصاص دادند.

وی خاطرنشان کرد: در استان گلستان بیش از ۱۴۰ واحد راکد و نیمه فعال احیا شد و این استان توانست در دولت سیزدهم رشد هشت درصدی داشته باشد و این اتفاقات در تاریخ استان گلستان بی سابقه است.

نظر شما