شناسهٔ خبر: 67279341 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

واکنش پرسپولیس به خبر حضور سرمربی‌ ایتالیایی در این تیم

صبح امروز جیانلوکا دی مارزیو ساعتی پیش اعلام کرد که والتر ماتزاری به ایران می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از چند روز مذاکره با مربیان مختلف از سوی باشگاه پرسپولیس، دیشب جانلوکا دیمارتزیو خبرنگار مطرح ایتالیایی اعلام کرد والتر ماتزاری سرمربی پرسپولیس خواهد بود. حالا این موضوع از سوی دو منبع رسما تایید شده است.

دو منبع در باشگاه پرسپولیس به ایسنا اعلام کردند که با این مربی ایتالیایی به توافق نهایی رسیده‌اند و به زودی قرارداد او به امضا خواهد رسید.

والتر ماتزاری ۶۲ ساله طی سال‌های ۲۰۲۳ - ۲۰۲۴ سرمربی ناپولی ایتالیا بوده و فوریه ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲) از این تیم جدا شده است. او در این مدت همراه ناپولی، ۱۲ بازی در سری آ ایتالیا پشت سر گذاشته و توانسته با کسب ۴ پیروزی و ۳ تساوی، ۱۵ امتیاز کسب کند.

این مربی ایتالیایی همچنین در ۲ بازی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت ناپولی نشسته که یک برد و یک شکست در کارنامه او ثبت شده است. والتر ماتزاری در مدت حضورش در ناپولی در مجموع در ۱۷ بازی روی نیمکت این تیم نشسته و میانگین امتیاز ۱/۲۴ را به نام خود ثبت کرده است.

البته ماتزاری با وجود کسب نتایج ضعیف در دوره آخرش در ناپولی، از محبوبیت بالایی در ناپل برخوردار است چرا که با بازگشت این تیم به سری‌آ، ناپولی دوران درخشانی با هدایت ماتزاری تجربه کرد. همچنین ماتزاری سابقه هدایت اینتر را هم در کارنامه دارد.

نظر شما