شناسهٔ خبر: 67276776 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

سرمربی جدید پرسپولیس مشخص شد

با اعلام خبرنگار ایتالیایی والتر ماتزاری سرمربی پرسپولیس شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس به بهترین شکل ممکن تکمیل شد. پس از قهرمانی در لیگ برتر و جدایی اوسمار ویرا از این تیم، سرخ ها به سراغ چند گزینه رفتند که در این میان، نام فنت شیپ هلندی بیشتر از سایر گزینه ها به پرسپولیس لینک شده بود.

نام سرمربی جدید پرسپولیس، توسط خبرنگار ایتالیایی اعلام شد

در این میان نیز از والتر ماتزاری، سرمربی مشهور ایتالیایی به عنوان یکی از گزینه های پرسپولیس نام برده می شد اما مدیران باشگاه مذاکره با این سرمربی را تکذیب کردند تا اینکه یکی از بزرگترین خبرنگاران دنیای فوتبال در خبری شبانه و شوکه کننده، از توافق پرسپولیس با سرمربی سابق ناپولی خبر داد.

نام سرمربی جدید پرسپولیس، توسط خبرنگار ایتالیایی اعلام شد

جیانلوکا دی مارزیو که پیش از این نیز به عنوان یکی از نخستین منابع خبری از حضور آندره آ استراماچونی در استقلال خبر داده بود، دقایقی پیش اعلام کرد که والتر ماتزاری به ایران می رود و او سرمربی جدید پرسپولیس خواهد بود.

نام سرمربی جدید پرسپولیس، توسط خبرنگار ایتالیایی اعلام شد

دی مارزیو در این خبر نوشته است:
ماجراجویی جدید روی نیمکت برای والتر ماتزاری. او سرمربی پرسپولیس، یکی از دو تیم بزرگ ایران (به همراه استقلال) خواهد بود.
ماتزاری که به تازگی از ناپولی جدا شده، دوباره کارش را از خارج ایتالیا شروع می کند. مربی توسکانی در دوران حرفه ای خود قبلاً تجربه ای در خارج از ایتالیا اما در لیگ برتر در واتفورد داشت.
قبل از ماتزاری، در سال‌های اخیر، یکی دیگر از مربیان ایتالیایی نیز مدیریت یکی از دو باشگاه بزرگ ایرانی را بر عهده داشت. آندره آ استراماچونی برای مدت کوتاهی روی نیمکت استقلال نشست.

نام سرمربی جدید پرسپولیس، توسط خبرنگار ایتالیایی اعلام شد

والتر ماتزاری که پیش از این و درست به مانند استراماچونی سابقه هدایت تیم بزرگ اینتر را برعهده داشته است، تیم های مطرحی چون سامپدوریا، واتفورد، تورینو، کالیاری و لیورنو را نیز هدایت کرده است.

ماتزاری فصل قبل در نیم فصل دوم هدایت ناپولی را برعهده گرفت ولی به دلیل نتایج ضعیفی که کسب کرد، از این تیم جدا شد. او تیمش را تا فینال سوپرجام ایتالیا نیز پیش برد ولی با یک گل مقابل اینتر تن به شکست داد.

هنوز از مدت زمان قرارداد این سرمربی مطرح و 62 ساله با پرسپولیس و رقم قرارداد او خبری درج نشده ولی بدون شک او به یکی از بزرگترین سرمربیانی تبدیل می شود که در لیگ برتر ایران هدایت یک تیم را برعهده داشته است.

نظر شما