شناسهٔ خبر: 67277921 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

گزارش رسانه‌های ایتالیایی از حضور ماتزاری در پرسپولیس

رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند که سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال اینترمیلان و ناپولی جانشین اوسمار ویرا در پرسپولیس خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، والتر ماتزاری که در اواسط ماه فوریه (روزهای پایانی بهمن ماه سال 1402) از سرمربیگری ناپولی اخراج شد، قصد دارد برای ادامه مربیگری‌اش راهی ایران شود. جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» مدعی شد که ماتزاری 62 ساله سرمربی پرسپولیس می‌شود.

دی‌مارتزیو در وب‌سایت خود نوشت: ماتزاری سرمربی یکی از دو تیم بزرگ ایران یعنی پرسپولیس خواهد شد و او پس از قطع همکاری با ناپولی، قصد دارد بار دیگر کارش را با مربیگری در خارج از ایتالیا از سر بگیرد. تنها تجربه مربیگری‌ این مربی اهل توسکانی (منطقه‌ای در ایتالیا) در خارج از این کشور، واتفورد در لیگ برتر انگلیس بوده است. پیش از ماتزاری و در سال‌های اخیر، آندره‌آ استراماچونی دیگر مربی ایتالیایی هدایت یکی از دو تیم بزرگ ایران یعنی استقلال را برعهده داشته است.

نسخه ایتالیایی سایت «گل» هم نوشت: والتر ماتزاری تنها چند ماه پس از کنار رفتن از سمت سرمربیگری ناپولی، آماده ماجراجویی جدیدی در خارج از ایتالیا است.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»؛ این مربی ایتالیایی پیشنهاد خوبی از ایران دریافت کرده و فصل آینده روی نیمکت یکی از دو تیم بزرگ ایران یعنی پرسپولیس خواهد نشست.

بهترین عملکرد ماتزاری که سابقه هدایت تیم‌هایی همچون ناپولی، اینتر، واتفورد، تورینو و کالیاری را در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش دارد، مربوط به دوره اول حضورش در ناپولی می‌شود (2009 تا 2013) که در 182 بازی آمار 89 برد، 50 تساوی و 43 باخت را از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما