شناسهٔ خبر: 67278536 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

منابع عبری: نصرالله یکی از قوی‌ترین سخنرانی‌ها را انجام داد

رسانه‌های عبری سخنرانی روز گذشته دبیر کل حزب‌الله را یکی از قوی‌ترین سخنرانی‌های ایشان توصیف و تاکید کردند نصرالله تا زمان آتش‌بس در غزه به نبرد ادامه می‌دهد و تهدیدات اسرائیل و میانجی‌ها هیچ تاثیری بر وی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سخنرانی عصر روز گذشته سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله در مراسم بزرگداشت «حاج ابوطالب» فرمانده شهید حزب الله بازتاب زیادی در رسانه‌های صهیونیستی داشت و این رسانه‌ها اغلب بخشی که مربوط به تهدیدات دبیرکل حزب الله علیه رژیم اشغالگر بود را بازتاب دادند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند: این یکی از قوی‌ترین سخنرانی‌های نصرالله بود؛ زیرا او به خوبی وضعیت کنونی در جنگ را درک می‌کند.

این رسانه‌ها تاکید کردند: نصرالله مصمم به ادامه نبرد کنونی به خاطر حمایت از غزه است و تا زمان برقراری آتش بس در غزه، این نبرد را ادامه می‌دهد و تهدیدات اسرائیل و میانجی‌ها تاثیری بر او ندارد.

روزنامه عبری هاآرتص در واکنش به سخنان دبیرکل حزب الله اعلام کرد: دروغ بودن وعده‌های توخالی مقامات اسرائیلی مبنی بر اینکه اسرائیل می‌تواند حماس را نابود کند و لبنان را به عصر حجر برگرداند، اکنون افشا شده است.

این روزنامه همچنین تاکید کرد: ارتش اسرائیل برای هیچ سناریویی در غزه یا لبنان آماده نیست.

سید حسن نصرالله در سخنرانی دیروز خود که به فاصله کوتاهی از اعلام عملیات مهم پهپاد «هد هد» در عمق شمال فلسطین اشغالی و تصویربرداری از مواضع حساس صهیونیست‌ها، انجام شد، به رژیم اشغالگر درباره هر حماقتی هشدار داده و تاکید کرد: تهدید به جنگ از سوی دشمن طی هشت ماه اخیر، ما را مرعوب خود نکرده و دشمن می‌داند چه چیزی انتظارش را می‌کشد و به همین سبب متزلزل است.

دبیر کل حزب‌الله تاکید کرد: دشمن می‌داند که هیچ مکانی در فلسطین اشغالی از موشکها و پهپادهای ما در امان نیست، ما یک بانک اهداف واقعی و بزرگ در اختیار داریم و قدرت رسیدن به این اهداف را داریم که پایه های رژیم اسرائیل را به لرزه در می‌آورد. دشمن می‌داند که آنچه در دریای مدیترانه نیز انتظارش را می‌کشد، بسیار بزرگ بوده و تمام سواحل فلسطین اشغالی و کشتی‌هایش هم هدف قرار خواهد گرفت.

وی گفت: دشمن صهیونیستی و ارباب آمریکایی‌اش می‌دانند که به راه انداختن جنگ علیه لبنان، پیامدهایی در کل منطقه به همراه خواهد داشت که آنها باید تحمل کنند. ما برای تمام احتمالات و سناریوها آماده هستیم، هیچ چیزی ما را از انجام وظیفه خود بازنخواهد داشت، راه حل خیلی ساده است، اینکه جنگ علیه غزه و مردم ما در غزه باید متوقف شود.

انتهای پیام/

نظر شما