شناسهٔ خبر: 67272412 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رسانه‌های صهیونیستی: سخنرانی امشب نصرالله قوی‌ترین سخنرانی او بود

تهران- ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی با پوشش گسترده سخنرانی دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان، آن را قوی‌ترین سخنرانی وی توصیف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی سخنرانی امشب (چهارشنبه شب) سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان را به صورت گسترده پوشش دادند.

رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به اینکه سخنرانی امشب سید حسن نصرالله قوی‌ترین سخنرانی وی بود، گزارش دادند که نصرالله به ادامه نبرد کنونی برای یاری غزه تا برقراری آتش‌بس کامل در این باریکه مصمم است و به تهدیدات رژیم اسرائیل و میانجی‌گران اعتنایی ندارد.

سید حسن نصرالله در سخنرانی امشب به مناسبت شهادت «طالب سامی عبدالله» (حاج ابوطالب) فرمانده میدانی حزب‌الله، تأکید کرد: تهدید جنگ علیه لبنان ما را نمی‌ترساند و نباید ما را بترساند؛ چراکه دشمن به خوبی می‌داند که ما خود را برای سخت‌ترین روزها آماده کرده‌ایم و به خوبی می‌داند چه چیزی در انتظارش است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که هیچ جایی از دست پهپادها و موشک‌های ما در امان نخواهد بود. دشمن همچنین می‌داند که ما توانایی رسیدن به اهداف خود را داریم. آنها می‌دانند آنچه در دریای مدیترانه در انتظارشان است، بسیار بزرگ است.

سید حسن نصرالله در این باره افزود: دشمن می‌داند که باید در زمین، دریا و هوا منتظر ما باشد و اگر جنگ به لبنان تحمیل شود، مقاومت بدون قاعده خواهد جنگید. دشمن از عواقب نبرد با لبنان بر منطقه آگاه است.

وی همچنین با اشاره به همکاری دولت قبرس با رژیم صهیونیستی به این کشور هشدار داد: ما به دولت قبرس هشدار می‌دهیم که اگر فرودگاه‌ها و پایگاه‌های خود را به روی اسرائیل برای هدف قرار دادن لبنان بگشاید، بخشی از جنگ خواهد بود. ما به همبستگی، حمایت و کمک خود به غزه ادامه خواهیم داد و برای همه احتمالات آماده‌ایم و هیچ چیز ما را از انجام این وظیفه باز نخواهد داشت.

نظر شما