شناسهٔ خبر: 67320675 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

عملیات هدهد ضربه سنگینی برای صهیونیست‌ها بود

چراغی گفت:در روزهای اخیر تهدیدهای صهیونیست‌ها علیه حزب الله بالا گرفته و از مهمترین دلایل این تهدیدات هم عملیات هدهد است.

صاحب‌خبر -

چراغی کارشناس مسائل غرب آسیا درباره تنش هایی که در مرز لبنان و سرزمین های اشغالی ایجاد شده و گسترش درگیری های رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان اظهار کرد:در روزهای اخیر تهدیدهای صهیونیست‌ها علیه حزب الله بالا گرفته و از مهمترین دلایل این تهدیدات هم عملیات هدهد بود. عملیاتی که در روز سه شنبه حزب الله طی اقداماتی از تاسیات حساس حیفا و شهرهای نزدیک به لبنان در حد فاصل ۲۰ تا ۳۰ کیلومتری تصویر برداری کرد و این نشان داد که حزب الله توان عبور از چتر دفاعی رژیم صهیونیستی را دارد .آن ها سامانه ها و تکنولوژی حساسی را دارند که تصاویر رنگی از تاسیسات صهیونیست‌ها گرفته است.

وی ادامه داد:حزب الله تصاویر دقیق با کیفیت گرفت و این سبب افزایش فشار های داخلی بر کابینه نتانیاهو شده است. افزون بر آن که در رفح نیز صهیونیست‌ها آن چنان که ادعا می‌کردند نتوانستند به اهداف خود برسند و توانمندی حماس را از بین ببرد؛ و به همین علت رو به تهدیدهای شدیدی آوردند و در همین چارچوب آمریکایی‌ها به صهیونیست‌ها اعلام کردند که در هر جنگ احتمالی کنار آن‌ها خواهند بود.

عملیات هدهد ضربه سنگینی برای صهیونیست‌ها بود

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:فردا قرار است که گالانت و پس از آن نتانیاهو به آمریکا بروند. در داخل صهیونیست‌ها بلاتکلیفی وجود دارد و علت آن هم است که صهیونیست‌ها می‌خواهند حزب الله حدود ۱۰ کیلومتر از مناطق مرزی عقب نشینی کند و به شمال روخانه لیتانی برگردد و حزب الله آن را نمی‌پذیرد. در کنار این‌ها در داخل اراضی اشغالی شهرک نشین‌ها در شمال از هراس حزب الله نمی‌توانند به خانه‌ها بازگردند و به همین دلیل صهیونیست‌ها به شدت در فشار هستند و برای این که در این مسئله غالب شوند، سطح تهدید را افزایش داده و امریکا نیز به صهیونیست‌ها برای در کنار آن‌ها ماندن اطمینان خاطر داده است.

 

 

نظر شما